
Letaszították a Pepsit, már nem ez a második legnépszerűbb kóla
Olvass tovább...
A Pepsi csoport újabb öngólt lőtt, így már nem véletlen a dobogó harmadik foka.
Ugyan a tavasz egyelőre ólomlábakon járva közeledik csak, azért nap közben már érezhetjük, hogy kellemesen képes melegedni az időjárás. Igaz, egyelőre még a hajnali fagyok jócskán képesek borzolni a kedélyeinket, hiába is vágynánk egy kellemes napsütéses reggelre. De bízzunk benne: közeledik a nyár. Az előrejelzések szerint az idei nyár pedig ismét hosszú, és nagyon forró lesz. És tudjuk, hogy egy hideg innivaló mennyire jól is tud esni a kíméletlen melegben. A gyártok szeretik is keresni a fogyasztók kedvét, így időről időre dobnak ki új márkákat, új ízeket, amik eseti jelleggel szezonális formát öltenek, ám tartósan képtelenek megmaradni az adott termékcsoport kínálatában, kifutásuk után végleg megszűnnek.
A kategória örökös zászlóshajója pedig nem más, mint a Lipton Ice Tea. Ha valahol ilyet kérünk, akkor már általában érkezik is a kérdés, hogy citromosat vagy őszibarackosat kérünk? Utóbbi is már hosszú évek óta a kínálat része.
Olvass tovább...
Érdekesség, de a Lipton márkanév nem önálló, ugyanis a Pepsit is tulajdonló csoport része, amely Magyarországon 2024-től palackozza ismét a szentkirályi üzemében termékeit. És hogy-hogy nem, idehaza is gyártásra került a legendás barackos ízű hűsítő tea. Amiről a Lipton és a Pepsi illetékesei kitalálták, hogy ki kellene szorítani a termékpalettáról.
A Lipton Ice Tea a hivatalos Instagram profilján keresztül közölte, hogy a vásárlói igények változása miatt a jövőben új ízekkel szeretne próbálkozni, és ennek áldozataként az őszibarackos verzió megszűnése fog következni. Nagyon sajnálták a dolgot még kedden, de elcsippentették az információt, hogy egy nap még visszatérhet.
Olvass tovább...
Elképesztő gyűlölet cunami támadt mind a Lipton, mind a Pepsi irányába. Dühödt kommentek sokasága szedte le az érintett cégekről a keresztvizet, lévén mégiscsak egy nyári slágerterméket akarnak kivonni a forgalomból. A jelek szerint az össznépi felháborodás internet szerte, gyorsan meg is tette a hatását.
A Lipton szerint egyébként sem gondolták komolyan, csupán csak egy elhamarkodott áprilisi tréfáról volt szó. Állítólag egy figyelemfelkeltő reklámkampányra szerettek volna rávilágítani, de a legjobb és legviccesebb kiboruló kommenteket ingyenes ajándékcsomaggal fogják kárpótolni az okozott kellemetlenségekért. Az őszibarackos ice tea marad a polcokon és a kínálatban.
A magyarországi Coca-Colánál dolgozó informátorunk szerint az ő cégüket teljesen meglepte az Unilever zászlója alá tartozó márkák PR-katasztrófája. Ugye előbb a Pepsi amerikai térvesztése, most pedig a Lipton közösségi médiás fiaskója elmondása szerint elképzelhetetlen a Cocanál, ahol minden egyes lépést több szinten terveznek, majd próbálnak ki, mielőtt azt a nagyvilág arcába tolnák.
És, ha már kóla, tudod hogyan készül Magyarországon?