promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Magyar kislány a YouTube új sztárja, tízmilliók nézték meg a táncolós videóját

Magyar kislány a YouTube új sztárja, tízmilliók nézték meg a táncolós videóját

Borítókép:  Profimedia / illusztráció
Színes
Kategória fejléc

Simán lehagyta Majka zenéjét, ötvenmillió felé közelít a rövidke videó. 

Mielőtt azt hinnénk, hogy a Csurran, Cseppen az elmúlt hónapok legnépszerűbb magyar vonatkozású videója, érdemes kicsit jobban is körülnézni a legnagyobb videómegosztón, hiszen érdekes dologra bukkanhatunk.

Egy virálissá váló shorts videóban ugyanis egy magyar kislány tűnik fel, aki valamilyen ünnepségen van és teljes lelkesedéssel táncol a felnőttek között. A shorts-ot a novemberi feltöltése óta mintegy 47 millióan nézték meg és 1,2 millió kedvelés érkezett rá, ám nagyon bölcs módon a kommentelés lehetőségét nem engedélyezték.

A zenét is imádják

A rengeteg megtekintésnek hála másodlagosan a videó alatti zene is minden korábbinál népszerűbbé vált. Lakatos Dani zenéje már korábban is jól ismert volt, és élt is ezzel a népszerűséggel, hiszen a három évvel ezelőtt feltöltött, Megjátszottam magamat című slágerhez néhány hónappal ezelőtt egy videóklipet is készített. Előbbi 6 millió, utóbbi 3,1 millió megtekintésnél jár.

De hogy válik virálissá egy YouTube shorts?

Minden azon múlik, hogy mennyire sikerül eltalálni az algoritmusnak tetsző tartalmakat, ha valami aranyos és vicces, azzal már félig nyert ügyünk van. Persze fontos az is, hogy figyelemfelkeltő legyen és lehetőleg egyedi.

Az sem mindegy, hogy milyen címet adunk a videónak, mit választunk borítóképnek, adunk-e hozzá feliratot, de az aláfestő zene és a hashtag is nagyon fontos. A virális videók témáját érdemes megjegyezni, hiszen több ilyen is sikeresen felfuthat, de gyorsabban is lecseng, mint egy hosszabb YouTube tartalom.

Érdemes a hosszabb videókról is készíteni egy shorts-összefoglalót, ezzel mintegy támogatva a részletesebb tartalmakat, a rövid videók elsődleges célja így egyértelműen a figyelemfelkeltés, a hosszabbaké pedig a fenntartás, a feliratkozás elérése. A csatorna, ahová az említett táncos rövid videó felkerült, már 138 ezer feliratkozóval rendelkezik, ami már komoly szám a hazai youtuberek körében.