promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Elkészült a legtökösebb reklám az ősz slágertermékéhez, a magyarok egyik kedvenc boltja az elkövető

Elkészült a legtökösebb reklám az ősz slágertermékéhez, a magyarok egyik kedvenc boltja az elkövető

Borítókép:  ALDI / Instagram
Színes
Kategória fejléc

Az ősz a sütőtök szezonja és végre elkészült a tökös, azaz a pumpkin spice lettéhoz illő tökéletes online reklám. 

Több száz sütőtökös recept várja most, hogy az amatőr háziasszonyoktól kezdve a legmenőbb séfekig mindenki által feldolgozásra kerüljön ez a színében és ízében is egyedülálló zöldség. Lehet belőle krémleves, tésztaszósz, muffin, de még akár kávé is. Utóbbival nem is kell bajlódni, az ALDI ugyanis készen kínálja a pumpkin spice lattét

Az ősz slágertermékéhez ráadásul egy frenetikus reklámot is készített a bevásárlólánc marketing csapata, ami vírusként terjed most a közösségi médiában.

 

Mitől olyan menő a pumpkin spice latte?

A fűszeres sütőtök íze (fahéj, szerecsendió, gyömbér) az ősszel és a Halloween-nel is összefonódik. A pumpkin spice latte már-már a popkultúra része is, a közösségi média tele van a témában készült kisvideókkal, fotókkal, amit a legismertebb influenszerek hirdetnek. 

Az elsőre talán különösnek tűnő ital bevezetése és népszerűsítése egy jól megtervezett marketingstratégián alapul. A Starbucks évekkel ezelőtt igen hatékonyan reklámozta a pumpkin spice lattét, amely most már elválaszthatatlan a márkától. A marketing guruk pontosan tudják, hogy az emberek szeretik az olyan italokat, amelyek kiválóan illeszkednek a baráti összejövetelekhez, beszélgetésekhez, egyben különleges és kivételes élménynek számítanak. A pumpkin spice latte tökéletesen hozza ezt az életérzést.

A kommentelők is megőrülnek Jenőért, aki tíz perc alatt pakol be 650 kiló kávét az ALDI raktárába

Azért azt nem nagyon kell hangsúlyozni, hogy van némi különbség a George Clooney féle Nespresso és az aldis sütőtökös latte hirdetések között, de talán pont ez a lényeg. A sármos amerikai színész által szürcsölt koffeines nedű éppen hatszorosába kerül a magyarok kedvenc boltjában kapható kávénak, így érthető, hogy a hozzá kapcsolódó reklám célcsoportját is másként kell megszólítani.

Jenő és a pumpkin spice latte hallatán megőrülő szőke pénztáros lány a közösségi média használóknak is elnyerte a rokonszenvét:

„Ilyen reklámot szívesen nézek. Szenzációs!!!!!!! Gratulálok!!!!!"

„Végre Jenőbá reklám! már vártam! Esküszöm veszek ilyen kávét!"

„Aldinak van a legjobb marketing csapata az tuti...még enemy missing hang effekt is van a videóban "

„Nem szerettem eddig az Aldit de ezek a reklàmok Jenővel.. zseniálisak!"

„Zseniális marketing. Kedvem támadt az Aldiba beugrani, mindegy hogy mit, de veszek valamit."