Saját egészségeddel játszol, ha sütőtökös kávét iszol
Olvass tovább...
Az ősz a sütőtök szezonja és végre elkészült a tökös, azaz a pumpkin spice lettéhoz illő tökéletes online reklám.
Több száz sütőtökös recept várja most, hogy az amatőr háziasszonyoktól kezdve a legmenőbb séfekig mindenki által feldolgozásra kerüljön ez a színében és ízében is egyedülálló zöldség. Lehet belőle krémleves, tésztaszósz, muffin, de még akár kávé is. Utóbbival nem is kell bajlódni, az ALDI ugyanis készen kínálja a pumpkin spice lattét.
Az ősz slágertermékéhez ráadásul egy frenetikus reklámot is készített a bevásárlólánc marketing csapata, ami vírusként terjed most a közösségi médiában.
@aldi.magyarorszag Csajok!! Itt a ti időtök! #aldi #áruház #bevásárlás #munkahely #munka #élelmiszer #egészséges #alapanyag #olcsó #étel ♬ eredeti hang - ALDI Magyarország
A fűszeres sütőtök íze (fahéj, szerecsendió, gyömbér) az ősszel és a Halloween-nel is összefonódik. A pumpkin spice latte már-már a popkultúra része is, a közösségi média tele van a témában készült kisvideókkal, fotókkal, amit a legismertebb influenszerek hirdetnek.
Az elsőre talán különösnek tűnő ital bevezetése és népszerűsítése egy jól megtervezett marketingstratégián alapul. A Starbucks évekkel ezelőtt igen hatékonyan reklámozta a pumpkin spice lattét, amely most már elválaszthatatlan a márkától. A marketing guruk pontosan tudják, hogy az emberek szeretik az olyan italokat, amelyek kiválóan illeszkednek a baráti összejövetelekhez, beszélgetésekhez, egyben különleges és kivételes élménynek számítanak. A pumpkin spice latte tökéletesen hozza ezt az életérzést.
Olvass tovább...
Azért azt nem nagyon kell hangsúlyozni, hogy van némi különbség a George Clooney féle Nespresso és az aldis sütőtökös latte hirdetések között, de talán pont ez a lényeg. A sármos amerikai színész által szürcsölt koffeines nedű éppen hatszorosába kerül a magyarok kedvenc boltjában kapható kávénak, így érthető, hogy a hozzá kapcsolódó reklám célcsoportját is másként kell megszólítani.
Jenő és a pumpkin spice latte hallatán megőrülő szőke pénztáros lány a közösségi média használóknak is elnyerte a rokonszenvét:
„Ilyen reklámot szívesen nézek. Szenzációs!!!!!!! Gratulálok!!!!!"
„Végre Jenőbá reklám! már vártam! Esküszöm veszek ilyen kávét!"
„Aldinak van a legjobb marketing csapata az tuti...még enemy missing hang effekt is van a videóban "
„Nem szerettem eddig az Aldit de ezek a reklàmok Jenővel.. zseniálisak!"
„Zseniális marketing. Kedvem támadt az Aldiba beugrani, mindegy hogy mit, de veszek valamit."