promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Ausztrália egy magyar daltól tört ki sírásban örömében, milliók dúdolták a dallamot

Ausztrália egy magyar daltól tört ki sírásban örömében, milliók dúdolták a dallamot

Borítókép:  Profimedia/illusztráció
Zene, Film & Kultúra
Kategória fejléc

Legendás magyar dal került rá az ausztrálok kulturális térképére, magyarul hangzott el náluk is.

Magyar dalok meghódítják a világot.

Midig örömmel hallunk arról, amikor egy-egy magyar csúcsteljesítmény komoly karriert fut be külföldön, bekerül egy reklámba, esetleg egy híresebb filmbe, amelyet milliók néznek meg, vagy éppen egy tehetségkutató műsorban hangzik el milliók előtt, majd felkapja a média, és rövid időn belül már mindenki ezt hallgatja a közösségi videómegosztókon. Ilyen fordult elő például az egyik legszomorúbb magyar dal, a Szomorú vasárnap esetében is, amelyet Norvégiában hallgattak nagy áhítattal a tévében, amikor egy hétéves kislány énekelte el élő adásban az egyik norvég kereskedelmi televízióban.

A dal már ekkor is messze földön híres volt, ám sokan nem ismerték, az alkalom azonban nagyon jó kis kulturális kapcsolatot is teremtett a nézők és a Szomorú vasárnap című dal között is, amelyet ezek után milliók kezdhettek el pörgetni szerte az interneten.

A dallamai amúgy belekerültek a dalnak Steven Spielberg egyik legismertebb a filmjébe, a Schindler listája című nagysikerű háborús drámába is, amely a kilencvenes évek egyik legikonikusabb alkotása volt.

Így szólt a Norvég tévében:

Ausztráliát is meghódítottuk.

Bizony ez a magyar dal itthon is hatalmas népszerűségnek örvend, nem más, mint az Omegától a Gyöngyhajú lány, amely korábban külföldön is osztatlan sikert aratott, sőt, még olyan kis underground berkekbe is eljutott, mint az Izland snowboardos élete, hiszen az egyik legjobb izlandi hódeszkás készített egy olyan videót, amely alatt az omega szerzeménye szól. Halldór Helgason videója tényleg lenyűgöző a magyar dallamokkal.

Ausztráliában egy bank használta fel azon reklámjához, amelynek tényleg az volt a célja, hogy úgy dobja fel a nézőket élményekkel, hogy közben bizony komoly érzelmeket visz át a potenciális vagy éppen meglévő ügyfeleinek.

Ausztráliában még korábban, évekkel ezelőtt a Westpac Banking használta fel a dalt, ám nemrégiben újból nagyon sok helyen osztották meg azt. A reklám pedig arról szól, hogy milyen csodálatos és vidám tud lenni az élet a feledhetetlen élmények által, amelyekhez egy bank támogatása is hozzásegíthet minket.