promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Szekunder szégyent okozott a Cápák között, ez már sok volt a nézőknek

Szekunder szégyent okozott a Cápák között, ez már sok volt a nézőknek

Borítókép:  rtl.hu
Zene, Film & Kultúra
Kategória fejléc
Promotions

A nézők kiakadtak a Cápák között legutóbbi adásában látottak miatt.

A Cápák között legutóbbi adásában ismét két vállalkozásba szálltak be a befektetők, de az adásban olyan dolgok történtek, amik teljesen kiakasztották az RTL nézőit. Negatív vélemények tömkelege árasztotta el a műsor közösségi oldalát, valaki szerint szekunder szégyen volt az egész.

Bánhegyi Zsolt és párja, Loidl Kata olyan márkát hoztak a Cápák elé, ami - állításuk szerint - különleges üzenettel rendelkezik. A fito.C vállalkozói kozmetikai- és fodrász termékeket gyártanak három hazai gyárban. A cég alapja a C-vitamin és a kollagénképzés, viszont a tudományos elméletükkel egyik Cápa sem tudott egyetérteni. Azt azonban elismerték, hogy korábban a magyar kozmetikai piacnak Zsolt volt az egyik királya, hiszen annak idején még Balogh Levente is állást kínált neki, de azóta felnőtt a piac, ahonnan a vállalkozó mára már kiszorult.

Zsolt mindvégig teljesen összeszedetlen volt, hebegett és habogott, miközben párja folyamatosan némán, zsebre dugott kézzel állt a Cápák előtt. Balogh Levente nem is értette, hogy fordulhatott ez elő régi ismerősével, hogy ennyire szét van esve a pitch közben. Egyes nézők szerint szekunder szégyen volt az egész jelenet:

„Ez borzalmas volt. A pasi teljesen szétesve, hebeg-habog, a nő a szétbotoxolt homlokával papol a szépségápoló kenőcsökről, zsebredugott kézzel pitchelnek, logikai érveléseik hibáznak, Elon Musk-kal példálóznak, de a nevét nem tudják helyesen kimondani. Azt hiszik feltaláltak valamit, miközben 40 éves technológiát akarnak eladni egy védhetetlenül rossz érveléssel. Azt éreztem, amit Levente is. Szekunder szégyent”


Kun Ferenc és Kerezsi Béla 2020 nyarán tervezték meg a két típusú kutyaitalt. Az egyik egy általános szűrt víz, a másik pedig kollagén hozzáadásával készült. A csapvízzel ellentétben ezek a termékek nem tartalmaznak klórt és egyéb kemikáliákat.

Moldován András kérdésére Balogh Levente elárulta, miért nem foglalkoztatta korábban az a gondolat, hogy kutyáknak gyártson vizet gyáraiban. De, ami késik, nem múlik - az ásványvízkirály ajánlatot tett a Petsup vállalkozóinak, akikkel némi alkudozást követően meg is állapodtak. Moldován András nem igazán szimpatizált ezzel a termékkel, és szokás szerint keményen megmondta ezt a vállalkozóknak. Az RTL nézőinek viszont ez nagyon nem tetszett; egyesek szerint a milliárdos túlzásba viszi már ezeket a fennakadásokat:

„Magyarország a 440 ismert cápafaj mellett, tenger és óceán nélkül megteremtette a 441. cápafajt, a bunkócápát...más néven andrás...a kisbetű nem helyesírási hiba...a srácok valóban lefagytak a disznóstuskótól, de egy olyan gyökérnek, akinél a kutya a lószerszámmosó vizes vödör és a pocsolya közül választhat, nem kell bizonyítani semmit, gratulálok a Leventével való közös üzletetekhez!”


Szakmári Tamás egy nehéz körülmények között nevelkedett vidéki fiú, aki kénytelen volt idő előtt önállósodni. Segédmunkásként kezdte, de több mint 3 évvel ezelőtt megalapította a Szaksolár vállalkozását, amihez Vastag Csabának is köze volt: reggelente az énekes egyik slágere adott erőt a vállalkozónak a folytatáshoz.

A cég 2022-re 80 ezer forintból 2,2 milliárdos forgalmat generált, amiből közel 120 milliós volt a profit. Moldován András úgy érezte, Szakmári Tamás nincs rendben fejben, ezért kíváncsi volt, hogy mi is zajlik benne pontosan. A Szaksolár vállalkozója teljesen megnyílt a Cápáknak, akik őszintén elárulták, ők hogyan élik meg a magányt. A befektetők kiszálltak, de Orbók Ilona elgondolkozott a megújuló energiával foglalkozó üzleten.


Temesvári Boglárka és Benkő Bence Magyarország első örökékszerekkel foglalkozó vállalkozását hozták a Cápák elé. Olyan egyedi és különleges ékszereket kínálnak, amelyeket egy hegesztőgép segítségével tesznek fel vendégeikre.

A stúdióban rögtönzött "ékszergyártási tesztet" követően Orbók Ilona és Dr. Varga Eszter megbeszélték, hogy milyen feltételekkel tesznek ajánlatot a Forever Bracelet vállalkozóinak, akik ezt elsőre nem tudták elfogadni, és inkább ellenajánlattal álltak elő. Moldován András szerint így lettek kikosarazva a Cápalányok, nekik azonban így is megéri befektetni a fiatalok üzletébe.


A legnagyobb visszhangot ez a pitch okozta, ugyanis a nézők szerint elfogadhatatlan, hogy a befektetők a kutyáknak való italba nem akartak befektetni (Balogh Leventén kívül), de egy összehegesztett ékszeres bizniszbe igen.

„Megérett a világ a pusztulásra. Amikor ilyen himi-humi dolgokban látják az üzletet a cápák”

„Komolyan nem értem, a kutyáknak szánt vizet szétcincálták, az örökre rajtam logó ékszert az egekbe dicsérték. Ilyen alapon apu felteszi egyszer ingyen, és örökre ott marad. A divat naponta változik. Ez az üzlet maximum a gyors pénzszerzésről szól. Némely cápát illemórára küldeném”

„Nem reklám, csak 1 perc keresés eredménye...Never ending Budapest: nyaklánc 9 ezerrel olcsóbb. Lesz dolga a marketingeseknek”

- írták az adás után a nézők.