promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Mi történt? Rendőrök szállták meg az RTL stúdióját

Mi történt? Rendőrök szállták meg az RTL stúdióját

Borítókép:  A kép csak illusztráció. Forrás: rtl.hu
Zene, Film & Kultúra
Kategória fejléc

A készenléti rendőrség egyszer csak megjelent az RTL stúdiójában.

Elkezdődött az RTL üzleti showműsorának legújabb évada, ami rögtön remekül indított. A Cápák között nagyrészt ugyanabban a sávban futott, mint a Zsákbamacska ismétlése a TV2-n - ami ellen természetesen tudta is magát tartani -, aztán amint elindult a Sztárban sztár leszek! 4. évadának első adása, átvette az uralmat a konkurens csatorna.

Nézettségét tekintve a Cápák között 6. évadának első adását 468 ezren követték figyelemmel a teljes lakosságból - ebből 225 ezer volt, akik a 18-49 éves korcsoporthoz tartoznak.

Szokás szerint 4 pitch-et hallgathattunk végig az első részben, de az adás lemenetele után az RTL közzétett egy extra videót a műsor honlapján, amit a nézők nem láthattak a televízióban. A készenléti rendőrség egyszer csak megjelent a stúdióban és egyedi karórákról kezdtek el beszélni a befektetőknek.

Ezt az online pitch-et kizárólag az RTL.hu-n lehet látni. Göblyös János és Palotay László, a készenléti rendőrség alezredese és csoportvezetője naponta több órát vonatozik együtt, ami tökéletes alkalmakat kínált számukra az egyéni vállalkozásuk kitalálására. Az ötletet a szocialista autók ihlették, mára azonban már zenekarokkal és sportklubokkal is sikerült megállapodniuk.

A két rendőr egyedi órákat gyárt, egyedi kinézettel és számlappal. A vállalkozók 10 millió forintot kértek 10 százalékos tulajdonrészért cserébe a Cápáktól, akik saját egyedi karórákat is kaptak, hogy még meggyőzőbb legyen számukra az ajánlat.

A befektetőknek ugyan tetszett az ötlet, de azzal már nem igen szimpatizáltak, hogy mindezt úgy akarják végezni, hogy közben nem hagyják ott a vállalkozásukért a rendőrséget, így nem is fektettek bele a hobbijukba. Magát a pitch-et alább nézhetitek meg.


A Cápák között ezen a hétvégén is folytatódik, amibe már bele is nézhetünk kicsit a közzétett reklámvideóban.