Betelt a pohár a nézőknél, pusztító népharag szakadt az RTL-re
Olvass tovább...
A nézőknek nagyon kezd elegük lenni az RTL silány műsoraiból.
Rengetegen csak arra vágynak egy hosszú, dolgos nap után, hogy este leheveredjenek a tévé elé, egyenek/igyanak valami finomat, és közben kikapcsolódjanak, szórakozzanak. Ezért is olyan lényeges, hogy a tévécsatornák milyen műsorokat tűznek a képernyőre, hiszen ilyenkor nagyon bosszantó tud lenni, ha valami igénytelen, rettenetes, irritáló produkcióval szórják ki a szemünket – az eddigi visszajelzések alapján ebbe a kategóriába tartozik az RTL legújabb dobása, a Celebrandi is.
Olvass tovább...
A Celebrandit minden bizonnyal azzal a céllal indította el az RTL, hogy majd az esetleg megállítja a Kasza Tibi-féle Szerencsekerék gigantikus sikerét. Nos, ez valószínűleg nem fog összejönni, ugyanis a TV2 produkciója még az ismétléseivel is nevetve lenyomta az előző két próbálkozást, a Tippelj és vidd el!-t, illetve az Activityt is – sőt, az utóbbi műsor akkora bukás lett, hogy azt rossz nézni.
Az adatok alapján viszont kiderült, hogy az Activity gigabukásával szemben a Szerencsekerék továbbra is szárnyal még az ismétléseivel is, a hétköznapok legnézettebb műsora lett, ez pedig egészen elképesztő teljesítmény. Ezek után nem csoda, hogy ismét a TV2 nyerte a hetet, szóval úgy tűnik, hogy egy kicsit kezdenek elfordulni a nézők az RTL-től a silány produkciók miatt.
Külön ki kell emelni, hogy a Forma-1 is elképesztően jó számokat hozott, az időmérőt és a versenyt is rengetegen nézték, de sajnos nem annyian, mint tavaly – de még így is határozottan kijelenthetjük, hogy a száguldó cirkusz továbbra is a magyarok egyik kedvence.
Itt megtekinthető az Activity állítólag legnézettebb jelenete, ami tökéletesen tükrözi a bukott műsor minőségét: