promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Úgy elhasalt Szabó Zsófiék közízlésrombolása, hogy ekkorát még sosem égett az RTL

Úgy elhasalt Szabó Zsófiék közízlésrombolása, hogy ekkorát még sosem égett az RTL

Borítókép:  rtl.hu (screenshot)
Zene, Film & Kultúra
Kategória fejléc
Promotions

A nézőknek nagyon kezd elegük lenni az RTL silány műsoraiból.

Rengetegen csak arra vágynak egy hosszú, dolgos nap után, hogy este leheveredjenek a tévé elé, egyenek/igyanak valami finomat, és közben kikapcsolódjanak, szórakozzanak. Ezért is olyan lényeges, hogy a tévécsatornák milyen műsorokat tűznek a képernyőre, hiszen ilyenkor nagyon bosszantó tud lenni, ha valami igénytelen, rettenetes, irritáló produkcióval szórják ki a szemünket – az eddigi visszajelzések alapján ebbe a kategóriába tartozik az RTL legújabb dobása, a Celebrandi is.

A Celebrandit minden bizonnyal azzal a céllal indította el az RTL, hogy majd az esetleg megállítja a Kasza Tibi-féle Szerencsekerék gigantikus sikerét. Nos, ez valószínűleg nem fog összejönni, ugyanis a TV2 produkciója még az ismétléseivel is nevetve lenyomta az előző két próbálkozást, a Tippelj és vidd el!-t, illetve az Activityt is – sőt, az utóbbi műsor akkora bukás lett, hogy azt rossz nézni.

Múlt héten ért véget az Activity, ami szinte egyre csak taszította a közönséget, hiába vetette be az RTL majdnem az összes használható celebjét Szabó Zsófitól kezdve Gáspár Lacin át egészen Puskás-Dallos Péterig – az utolsó adások már annyira nem érdekelték az embereket, hogy a műsor még a nézettségi lista TOP 10-es csapatából is kiesett, ami több, mint kellemetlen.

Az adatok alapján viszont kiderült, hogy az Activity gigabukásával szemben a Szerencsekerék továbbra is szárnyal még az ismétléseivel is, a hétköznapok legnézettebb műsora lett, ez pedig egészen elképesztő teljesítmény. Ezek után nem csoda, hogy ismét a TV2 nyerte a hetet, szóval úgy tűnik, hogy egy kicsit kezdenek elfordulni a nézők az RTL-től a silány produkciók miatt.

Külön ki kell emelni, hogy a Forma-1 is elképesztően jó számokat hozott, az időmérőt és a versenyt is rengetegen nézték, de sajnos nem annyian, mint tavaly – de még így is határozottan kijelenthetjük, hogy a száguldó cirkusz továbbra is a magyarok egyik kedvence.

Itt megtekinthető az Activity állítólag legnézettebb jelenete, ami tökéletesen tükrözi a bukott műsor minőségét: