Meglepő fordulat lenne.
Az elmúlt időszakban bizony komoly változásokról jöttek hírek a világ legnagyobb streamingszolgáltatója felől, és sokan már a bőrükön is érezték a változások szelét. A Netflix folyamatos megújulásban van, és ennek elég sok olyan következménye is van, amit sok felhasználó nem szeret. De a Netflix arról is híres, hogy élen jár az újtásokban, legyen szó üzeleti modellről vagy éppen valamiféle filmes formátumról, amely nagy dobás lehet a jövőben. Legutóbb például a jelszavak használatával kapcsolatban vezettek be új policyt a Netflixnél.
Sokáig a reklámok is elkerülték a platformot, de később már nem volt akadálya, hogy kontrukcióban bejöjjenek, ezáltal pedig azért, hogy olcsóbban élvezhessük a streamingszolgáltató műsorait és a platformra feltett filmeket, bizony reklámokat is meg kellett néznünk. Ez teljesen új, hiszen korábban a reklámok nem jöttek be a filmeknél a Netflixen, sőt, olyan is létezik, és ezzel már próbálokznak is, hogy az alapdíjas részt kivezetik, és helyébe a hirdetéssekkel telerakott kontrukció jönne.
A Financial Times nyomán a HVG most arról számol be, hogy bizony kísérleteznek már a Netflixnél, hogy a monoton reklámok helyett valamiféle sorozattá alakítanák azokat, így igazából ezeket is élményszerűvé tennék. Ez egyfajta epizodikus hirdetési kampányt jelent, ami szintén újdonság lenne a piacon. A Netflix tehát hajlik arra, hogy a hirdetői tartalmak is népszerű formát öltsenek. Ám egyelőre részleteket nem tudni az ötletről.
Íme a július kiadott műsorbeharangozó, a legnagyobb netflixes dobásokkal: