Teljesen kiakadtak a magyarokon az amerikaiak, hányingerük van egy dologtól, ami itthon megszokott
Olvass tovább...
Mindig nagyon jó érzés, ha hazánkról olvashatunk a külföldiek szemüvegén át.
A legtöbbször tényleg nagyon felvillanyozó érzés, ha hazánkról olvashatunk olyan cikkeket vagy láthatunk a Youtube-on olyan videókat, amelyekben inkább olyan objektívan, tényszerűen, de mégis rengeteg szubjektummal megtöltve, mivel a cikkeket is emberek írják, akiknek bizony van értékválasztásuk. Rengeteg olyan cikk foglalkozik manapság a neten utazásokkal, amelyek tippeket is adnak nekünk, hogy épp hova érdemes menni vagy éppen azt, hogy mit szabad és mit nem ildomos csinálni az adott országban. Ezek a videók vagy cikkek pedig nagyon rövid idő alatt lesznek nagyon népszerűek a médiatérben.
Nagyon jó olyan oldalakat is olvasni, amelyek egy kicsit elvonatkoztatnak, és nem a leggyakrabban ismételt dolgokat mondják el Magyarországról. Ilyen például a Svéd nomád oldala, ahol 25 érdekességet olvashatunk hazánkról. Többek között szó van így az olimpiai aranyérmekről, és az első magyar McDonald's-ról is, ami még 1988-ban nyílt meg a magyar fővárosban, Budapesten. Miközben a cikk arra is kitér, hogy a világ első zárt borvidéke Tokaj-hegyalján alakult ki.
Talán ezt itthon sem tudják sokan.
Olvass tovább...
És itt esik szó a legendás magyar csikósokról, akiket a lap cowboyoknak nevez, természetesen a cikk alatt kommentekben megkérdőjelezik ezt az állítást, miszertin inkább horseboys-nak kellene angolra fordítani őket. Ám az igazság az, hogy a csikosokat sokszor emlegették már úgy, mint a magyar cowboyok, többek között még 2018-ban egy nagyon híres kampányban, a Vogue ugyanis még korábban közölt egy fotósorozatot, amihez készült videó is, a modellek pedig Dior öltönyökben álltak modellt a fotósoknak a Hortobágyon.
A fotósorozat címe az lett, hogy A magyar cowboyok: