promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Magyarul szólt az emberekhez Az ötödik elem csúcsbombázója, és pontosan azt mondta, amit hallani szeretnénk

Magyarul szólt az emberekhez Az ötödik elem csúcsbombázója, és pontosan azt mondta, amit hallani szeretnénk

Borítókép:  Profimedia
Zene, Film & Kultúra
Kategória fejléc
Promotions

Az ötödik elem sztárja a magyarokat is elbűvölte Bruce Willis után.

Az ukrán származású színésznőt, Milla Jovovichot mi magyarok leginkább a kultikus Az ötödik elem című filmből és a Kaptár-filmekből ismerhetjük, de számos filmes alkotásban szerepelt már a modellből lett színésznő. Milla ráadásul igazi kaméleon, karakteres, csontos arca, jégkék szemei és tipikus modellalkata egyedi külsőt varázsol neki, de különféle parókákkal mégis hiteles mindig más és más karakterek bőrébe bújva is. Legutóbb karácsony környékén írtunk róla, miszerint éppen a magyarok másik nagy kedvencével, Arnold Schwarzeneggerrel közösen forgatott.

Játsszon bármiben is, Milla Jovovich ikon. A narancssárga hajú szexi és különc űrlény, Leeloo, akivel Bruce Willis is szerelembe esett végül a filmben, rengeteg magyar egyik nagy kedvence, és mai napig hatással van Az ötödik elem című Luc Besson-film a popkultúrára és a rendezőkre. De a Kaptár-sorozat különc és harcos Alice-a is sok magyar kedvence.

A 47 éves Milla Jovovichról egyébként kevesen mondanák meg, hogy háromgyerekes édesanya is és mai napig aktívan dolgozik a kamera előtt, legyen szó kampányfotózásról, filmről, vagy akár reklámról.

Különlegesség, hogy a magyarok magyarul is hallhatták már őt beszélni, egy "Egészségedre" erejéig, mely kifejezés a Milla Jovovich főszereplésével elkészült ikonikus Johnnie Walker skótwhisky-márka reklámfilmjében hangzik el "tőle". (Az idézőjelet mindjárt megmagyarázzuk).

A dinamikus reklámot a modell-színésznő férje, Paul W.S. Anderson rendezte, így maximálisan jó hangulatú volt a forgatás és a márka üzenete, hogy:

"Merjünk kilépni a saját komfortzónánkból, lépjük át a határainkat. A kihívásokat sikeresen legyőzhetjük, ha bátran továbblépünk, haladunk előre, és ezzel a példamutatással másokat is arra ösztönzünk, hogy ne adják fel. Együtt erősebbek vagyunk.”

Igazán hitelesnek hangzanak a sokat megélt Milla szájából:

"A férjemmel nagyszerű csapatot alkotunk, és autentikusan ötvöztük a saját karakteremet a Johnnie Walker stílusos eleganciájával. Nagyon élveztem, hogy közösen merültünk el a Johnnie Walker világában, hogy együtt valami igazán emlékezeteset alkossunk.”

A magyar szinkront a hazai énekesnő, Péterfy Bori adta a reklámhoz, aki a márka egyik hazai nagykövete, aki büszkén vállalta a színésznő magyar hangja feladatot. Bori így fogalmazott:

„A kitartás mindig eléri a célját, ezért is tartom fontosnak a kampány üzenetét. Örömmel vállaltam el a felkérést, hiszen most mindennél nagyobb szükség van arra, hogy pozitív tettekkel inspiráljuk az embereket. A karrierem és a magánéletem során mindig erőt merítettem és tanultam a kudarcokból. A legfontosabb, hogy sose mondjunk le magunkról. Ha megtanuljuk megszelídíteni a kudarcot, lesz erőnk felállni és továbbmenni.”

A kampánnyal a Johnnie Walker célja, hogy reményt és bátorságot adjon az embereknek: lépjenek ki a hétköznapok mókuskerekéből.

"Úgy tudunk fejlődni, ha kilépünk a komfortzónánkból, merünk kockáztatni és akár túllépünk saját határainkon. A Milla Jovovich főszereplésével készült reklám a színésznő életéből izgalmas történetet mutat be, amelyek arra inspirálják a nézőket, hogy a szavakat tettekre váltsák”

véli Fejes Dóra, a Diageo Johnnie Walker Senior Brand Managere.

A magyarul megszólaló Milla Jovovich reklám 04:13-tól indul: