promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
Fény derült a Cápák között legnagyobb titkára, a nézők hetekig találgattak erről
Borítókép:  rtl.hu
Zene, Film & Kultúra
Kategória fejléc
Megosztás
Másolás

Az RTL maga árulta el nekünk, mi áll a rejtély mögött, ami heteken keresztül nem hagyta nyugodni a Cápák között nézőit.

A napokban véget ér a Cápák között 5. évada, aminek mind a 13 adása stabil nézettséget produkált. Az RTL üzleti showműsora továbbra is óriási népszerűségnek örvend, az idei szezon epizódjai átlagban 21,8 lineáris SHR százalékot hozott a 18-49-es korosztályban, a vasárnap esti főműsoridőben, ami 637 ezer főt jelentett a tévékészülékek előtt a teljes lakosság körében.

Ezzel a most vasárnap záródott évada lett a Cápák között hazai történetének eddigi legnézettebb szezonja, és látva ezt a hihetetlen eredményt, nem csoda, hogy az RTL berendelte a 6. évadot is, amire már lehet jelentkezni. Azt nem tudni, hogy az új részek mikor érkeznek a csatornára, de az RTL Magyarország tájékoztatta a Promotions-öt arról, hogy

„a Cápák között nemsokára újra látható lesz”.

Az elmúlt adások során a nézőknek feltűnt, hogy a befektetők és a műsorvezető mindig ugyanabban a ruhákban látható. Ez azért furcsa, mert a csatorna tájékoztatása szerint több, mint 70 pitch hangzott el az idei évadban, és ha csak mindegyik vállalkozó csak 20 percet kapott volna arra, hogy bemutassa a cégét és a termékét, akkor is 24 órán keresztül, szünet és étkezés nélkül kellett volna megállás nélkül forgatni. Azzal gondolom nem árulunk el nagy titkot, hogy ez abszolút nem így történt, na de akkor mégis hogy zajlott a forgatás? Hány nap alatt vették fel az adásokat? És vajon miért mindig ugyanabban a ruhákban láthattuk a Balogh Leventét, Tomán Szabinát, és a többi Cápát? Ezekre kaptunk most választ az RTL-től:

„Közel két hétig tartottak a felvételek, a Cápák és Lilu valóban ugyanolyan ruhában szerepeltek, de ugyanazokból a ruhadarabokból több szett is rendelkezésre állt, így a stáb mindenki számára, minden forgatási napra friss, tiszta öltözetet tudott biztosítani. Minderre azért volt szükség, mert a műsor készítői sem tudták előre, hogy mi fog történni a stúdióban. Ez a gyakorlat az adások későbbi szerkesztésében segít”

Ugyanakkor azt is megtudtuk a csatornától, hogy körülbelül egy-másfél óra az, amit egy vállalkozó a Cápák előtt tölt el; ezalatt az idő alatt dől el, hogy beszállnak-e egy bizniszbe vagy sem. Ebből az egy-másfél órából a nézők átlagosan 10-15 percet szoktak csak látni a szerkesztett adásokban.

Ezek a kérdések számos alkalommal merültek fel a műsor közösségi oldalán, de az RTL-nek köszönhetően most fény derült a titokra, amin a nézők hetekig gondolkodtak, és próbáltak megfejteni. Ugyanakkor az évadban láthattunk egy fiatal lányt, aki egy egyedi hajgumit vitt a befektetők elé. Csomós Nadin ugyan nem kapott ajánlatot a Cápáktól, de többen is munkát ajánlottak neki. Hogy végül kinél kezdett el dolgozni, és miként, az az alábbi videóban derül ki:

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás