promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Téged csaltak már meg? - ez a megcsalós dal az új trend TikTokon

Téged csaltak már meg? - ez a megcsalós dal az új trend TikTokon

Borítókép:  Profimedia
Zene, Film & Kultúra
Kategória fejléc
Promotions

A TikTok a legjobb reklámfelület lett egy új zene bevezetésére?

Míg a régebbi időkben a rádió kegyeiért harcoltak a zenészek, addig most úgy tűnik, az a mindent elsöprő, hogy éppen ki mennyire kreatív a közösségi média felületeken. Az Instagram a tökéletes képek megkomponálása, a Facebook a kicsit lecsengő idősebb generáció kapcsolattartási platformja, de van a TikTok, ami egyre jobban úgy tűnik, hogy igyekszik az összes közösségi média felületeit összetartani.

Többségében a Z generáció platformja, de mára már olyan, mintha mindenki használná és senkit sem fognak azért kitiltani vagy lenézni, mert túl idős az egészhez. Egy elfogadó bázis lett, ha az ember a videó által képes önmagát adni: független attól, hogy tátog egy szövegrészletre, vagy a saját hangján mesél el valamit, illetve ha csak egy újabb táncos kihívást csinál meg.

A kommentelők kegyetlenek tudnak azért lenni a nem hétköznapi profiloknál itt is, de főleg akkor, ha megérzik a kamuszagot:

A TikTok eszméletlenül gyors, épp ezért megköveteli a kreatívitást. A zenevilág is kezd rájönni erre: minél ütősebb egy szöveg, minél őszintébb és cenzúramentesebb, annál nagyobb lesz az interakció a feltöltött videók alatt.

A zenészek közül jelenleg kiemelkedő Natalie Jane profilja, akinek november 18-án jelent meg az „Ava" című dala: az a száma, amit már előtte 1-2 héttel úgy felkaptak az emberek, hogy minden második felhasználó készített ezzel egy videót. Az énekesnő pontosan tudhatta, hogy mi fog nagyot ütni, mert egy olyan részt tett ki a dalból, amiben

egy lány éppen számonkéri a barátját, hogy a telefonjában miért van pirosszív Ava mellett. Hogy ő-e az a bizonyos második csaj? A lány ebben a hat sorban azt is kiadja magából, hogy már elege van a saját maga képmutatásából, hogy úgy tesz, mintha semmit sem látott volna a fiú mobiljában.

Ebben a reflénszerű igen rövid részben van töménytelen érzelem: düh, kiábrándultság, csalódottság, féltékenység, harag, meg nem értés és szerelem. Szembenézés a lány legnagyobb démonjával azért, mert inkább tudni akarja az igazságot, minthogy tovább élje a saját maga által kreált hazugságot,

„Who the f*ck is Ava"

Natalie Jane folyamatosan töltötte fel a saját beharangzó felvételeit ezzel az Ava-dal részlettel, és sosem felejtette el odaírni, hogy november 18-án lesz a premier: amikor észrevette, hogy az emberek mennyire felkapták, akkor egy játékot indított el, hogy mindenki a saját verzióját írja meg pár sorban válaszképp, vegye fel és duettezze el az énekesnővel. Rengetegen írták ki így a saját megcsalós történetüket, a saját haragjukat. De készültek olyan felvételek is, amiken a készítő a jövendőbeli gyermekének szólt: hogy viselkedne, ha a meghallana egy veszekedést a gyereke és a barátja között, aki megcsalta őt.

Ugye, hogy te is hallottad már ezt a dalt?

@nataliejanesings Im sorry if ur name is ava #woohoo AVA - Natalie Jane

És akkor a legjobb duettek következzenek, amik közül az énekesnő szeretettel osztott meg a saját profilján is. Méghogy egy jó dalszöveg nem hozza össze az embereket.

@iidentifyasanumber #duet with @nataliejanepandagoesrar I’m cringe for this. But #whoisava @nataliejanesings #fyp #sing #freestyle #worktok #foryou AVA Open Verse Challenge by Natalie Jane - Natalie Jane

Natalie Jane azonban tartotta a szavát, és november 18-tól az egész dalt kirakta a YouTube videómegosztóra, ahol azóta 1 millió 202 ezer 153 megtekintője és 50 ezer kedvelője van: így ezen a felületen a 47. legfelkapottabb dal lett. De mennyi mindent elmond ez is arról, hogyha jól tálalsz valamit, ha valóban kimutatod az érzéseidet úgy, hogy átlagban minden harmadik ember át is tudja érezni, akkor át is fogják, mert erőt fogsz sugározni nekik. Mert minden embernek szüksége van arra a tudatra, hogy megértik és nincs egyedül. Ez a szöveg pedig ilyen: