Károly herceg alkalmatlan királynak, mégis a brit udvar teljes felforgatására készül – itt vannak a tervei!
Olvass tovább...
Az udvar beszállítói nem lehetnek akárkik.
Szomorú következménye II. Erzsébet brit királynő halálának, hogy a Buckingham-palotába költöző III. Károly elbocsátja korábbi rezidenciája, a Clarence House legalább 100 alkalmazottját. De a haláleset több nagyvállalat számára is kellemetlen következményekkel jár, amit alighanem kevesen gondoltak volna.
Az 1876 óta létező amerikai Heinz például leginkább a finom ketchupjáról híres, amiből több százmillió üveggel értékesít világszerte. Mivel a brit királyi udvarral is kapcsolatban állnak, most kénytelenek megváltoztatni a csomagolásukat.
Olvass tovább...
Ők is jogosultak voltak ugyanis a Royal Warrant védjegy birtoklására, amely azt jelzi a vásárlóknak, hogy az adott termék rendkívül megbízható, hiszen az uralkodói famíliát is rendszeresen ellátják vele.
Erzsébet halálával azonban ennek az érvényessége is lejár, így a Heinznek most Károlyhoz kell folyamodnia, hogy újra feltüntethesse a dobozokon az oroszlános-unikornisos logót. Ez elvileg csak formalitás lesz, de ki tudja, hogy az új király nem bonyolít-e valamit a dolgokon.
Olvass tovább...
A Royal Warrant védjegyet nagyjából 800 élelmiszertermék kapta meg, és most egyelőre mindenkinek meg kell válnia tőle. Évente mintegy 30 új étel-ital érdemelheti ki, és körülbelül ugyanennyit vissza is vonnak, nehogy veszítsen a presztízséből.
Mostanában például egyre fontosabb követelmény a gyártókkal szemben a környezetvédelem és fenntarthatóság, illetve azt is igazolniuk kell, hogy a legutóbbi 7 évből legalább 5 éven keresztül állandó szállítói voltak az udvarnak.