Rizsalapú gyümölcsös ital, házi mézbor, újrahasznosított filamentgyártó gép, óvodai digitális okosjáték és kiskedvences ajándéktárgyak – ezekkel az ajánlatokkal érkeztek a vállalkozók a Cápák elé az üzleti showműsor nyolcadik adásában.
Valentinyi Fruzsina családanyaként két családi vállalkozásukat vezeti ügyvezetőként. Napi teendői mellett nehezen talál időt az étkezésre, agrár- és élelmiszermérnökként erre keresett megoldást. A Ricely egy rizsalapú gyümölcsös ital, mely 8% magyar rizst és 20% gyümölcsöt tartalmaz, adalékanyagmentes, allergénmentes, vegán és jelenleg négy különböző ízkombinációban kapható. Fruzsina 15 millió forintért cserébe 5%-os részesedést ajánlott a Cápáknak, melyet kapacitásbővítésre és marketingre szeretne költeni.
Nagy Miklós és Nagy-Berki Katalin 2008-ban költöztek Ausztriába, hosszú évek kemény munkájával sikerült beilleszkedniük. Méhészettel foglalkoznak, a Cápák elé hozott termékük is ehhez kapcsolódik: Metwelt márkanév alatt jelenleg kétféle olyan mézbort forgalmaznak, melyek a méz természetes erjesztésével készülnek. Miklósék 8 millió forintért cserébe 30%-os üzletrészt ajánlottak, melyből a most kapható édes desszertbor és félédes bodzás bor mellett száraz mézbort is piacra dobnának, valamint a magyar piacon is terjeszkednének.
Kiri Hunor vállalkozása egy egyetemi ötletversenyből nőtte ki magát. Társaival olyan filamentgyártó gépet fejlesztettek, mely petpalackokból állítja elő a 3D nyomtatás egyébként nagyon drága alapanyagául szolgáló műanyag szálat, a filamentet. Bár még csak prototípusuk van és a piacon már több hasonló eszköz is kapható, már most vannak előrendeléseik. 10 millió forintos befektetésért cserébe 6% tulajdonrészt ajánlottak.
Konkolyi Sándor villamosmérnök, programozó, három gyermek édesapja. Saját tapasztalatai és dilemmái mentén fejlesztette ki a DIOO, azaz a Digitális Okosjáték Óvodásoknak rendszerét. A DIOO tulajdonképpen egy iskolaérettség teszt és fejlesztőrendszer, mely 16 játék összesen 2500 szintjéből készít olyan statisztikát, melyekkel a gyerekek fejlődését monitorozni is lehet. Az eszköz már most több magyar óvodában elérhető, Sándor lengyelországi terjeszkedésre kért 50 milliós befektetést 25%-os részesedésért cserébe.
Az ajánlatra végül két Cápa is ráúszott Moldován András és Lakatos István személyében, akik 25-25 millió forintot ajánlottak fejenként 17 százalékért cserébe. Sándor ezt nem akarta elfogadni, mondván 15 percnyi pitchelés nem elegendő ismerettség neki ahhoz, hogy egy ilyen ajánlatra igent mondjon. A DIOO fejlesztőjének kijelentése mindenkit megdöbbentett a stúdióban. A Cápák így reagáltak Sándor szavaira:
Szatmáry Dóra hatalmas állatbarát, nyolc éve fogadta örökbe Fáncsi kutyáját, álma, hogy a gazdik akkor is kedvenceikkel lehessenek, amikor fizikailag távol vannak egymástól. Dórától egyedülálló, prémium minőségű lakberendezési és ajándéktárgyak vásárolhatók, melyekre egy grafikus segítségével kerülnek a háziállatok művészi portréi. Nagy nehézséget jelent neki, hogy a jelenleg forgalmazott termékeket öt különböző helyen gyártatja, ezért elsődleges célja most gépek vásárlása, de műhelyt bérelni és webshopot fejleszteni is szeretne. A Cápáktól erre 10 millió forintot kért 10%-os részesedésért cserébe.