promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Cápatámadás a TV2-nél! Az RTL Klub cafatokra tépte a konkurenciát

Cápatámadás a TV2-nél! Az RTL Klub cafatokra tépte a konkurenciát

Borítókép:  RTL Klub
Zene, Film & Kultúra
Kategória fejléc

Az RTL Klub hétvégi műsora minden eddigi rekordot megdöntött, és még a TV2-t is kinyírta.

Az RTL Klub jól döntött, mikor a Cápák között 4. évadát jóval emberibb időpontra helyezte át. Az üzleti showműsor új részeit minden vasárnap, közvetlenül az RTL Híradó után láthatják a nézők, és úgy tűnik, szeretik is.

A Cápák között 4. évadának első epizódjai messze az eddigi átlag felett teljesítettek, míg az első részt 585 ezren követték, a második részt már 680 ezren, a harmadikat pedig 643 ezren a teljes lakosságból. Ráadásul a 2. és a 3. adás az aktuális hét legnézettebb műsora lett a 18-49-es korcsoportban; ehhez hasonló még nem történt a műsor történetében.

Ez a legutóbbi, 4. résznél sem volt másképp. A Cápák között ismét a heti toplista élén végzett a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban, hovatovább az előző adás az idei év eddigi legnézettebb műsora lett. Kérdés, hogy ezt azután is tartani tudja-e az RTL Klub, ha február 6-án, vasárnap elindul a Sztárban Sztár 8. évada a TV2-n. De több, mint valószínű, hogy a Cápák között jelenlegi kiemelkedő sikere csak január 30-ig tart.

Az RTL Klub jelentős fölényét, és a TV2 szégyenét tovább fokozza, hogy a két csatorna közötti különbség a hétköznapokon is jelentős volt. A Keresztanyu összes múlt heti epizódja szerepel a 18-49-es TOP10-es listán (átlag 17,8 lineáris SHR%). Makkosszállás csempészei különösen jól mennek a fiatal és a fiatal férfi célcsoportokon (18-29-ben: 24,3 lineáris SHR%, míg 18-39 férfi csoportot tekintve lineáris 22,9 SHR%).

Ezzel ellentétben az Exatlon Hungary előző heti legnézettebb adása is csupán a 4. helyre tudott felférni a teljes lakosságban, míg a 18-59 éves korcsoportban csak a 6. helyre. A kereskedelmileg fontos célcsoportban (18-49) még az első 10 közé sem fért fel.