Az RTL Klub jókora szégyenpofont adott a TV2-nek, aztán gyógypuszit is adtak rá
Olvass tovább...
Az Álarcos énekes és az X-faktor a hét legnézettebb műsorai között. És hol a TV2 két szuperprodukciója? Szomorúan kullognak a hátuk mögött.
Az RTL Klub 20,0%-os főműsoridős közönségarányt ért el a legfontosabb kereskedelmi célcsoportban, ilyen magas számot 2017 januárja óta csak egy alkalommal – 2019 novemberében – ért el a csatorna. Csoportszinten is az RTL Magyarország vitte a hetet: a nyolc csatorna 30,6 %-os SHR-t, míg a TV2 Csoport 14 adóból álló portfóliója 22,2 %-os közönségarányt ért el főműsoridőben, a 18-49-es korcsoportban.
November elsején - ahogy arról már korábban is beszámoltunk - toronymagasan az Álarcos énekes lett a legnézettebb műsor: a teljes lakosságból több, mint 1 millióan követték a 3. évad fináléját.
Olvass tovább...
A hétköznap estéket továbbra is a Keresztanyu (heti átlagban 15,3 SHR%) és az azt követő Nyerő páros dominálja (heti átlagban 21,8 SHR%), míg a hétvége az X-faktor szárnyalásáról szólt. A jubileumi, 10. évadát taposó tehetségkutató showműsor immár két estét ural: szombat este 29,6%-os közönségaránnyal, míg vasárnap este 24,8%-os SHR-rel futott a műsor a 18-49 évesek körében.
Az X-faktor nézettségét jól példázza, hogy szombaton az RTL Klub a főműsoridőt 14,4 százalékpontos különbséggel nyerte a Dancing with the Stars ellen, és másnap este A Sztárban sztár leszek! sem tudta megszorongatni a tehetségkutatót.
Az Életünk története 15,8%-os közönségarányával a műsor történetének eddigi legjobb nézettségét hozta a fő célcsoportban.
Olvass tovább...
Alább olvashatjátok a 44. hét 10 legnézettebb műsorainak toplistáját - a teljes lakosságban!
Olvass tovább...