Az RTL Klub ledobta az atombombáját, ami felperzselheti az egész TV-s piacot
Olvass tovább...
Úgy látszik, a TV2 a feje tetejére is állhat, akkor is az RTL Klubot fogják többen nézni.
Kimagasló, 17,8%-os főműsoridős közönségaránnyal nyerte az októbert az RTL Klub a fő célcsoportban: legutóbb 2019 novemberében volt ennél jobb eredménye a csatornának. Szintén az idei év eddigi legjobb eredményével zárta az elmúlt hónapot az RTL Magyarország: a nyolc csatorna 27,7%-os SHR-t, míg a TV2 Csoport 14 adóból álló portfóliója 26%-os közönségarányt ért el főműsoridőben, a 18-49-es korcsoportban.
Olvass tovább...
A remek nézettségi eredményeknek is köszönhetően októberben átrendeződött a toplista is: az X-Faktor adásai a fő célcsoportban a nézettségi toplista első négy helyére, míg teljes lakosságban az első és második helyre repítették a jubileumi, tizedik évadát ünneplő showműsort.
Októberben a Film+ lett a legnézettebb filmes kábelcsatorna főműsoridőben és itt volt látható a hónap legnézettebb kábeles tartalma is: a Meg – Az őscápa október 30-án 7,1% SHR-t ért el a 18-49 évesek körében.
Ami pedig a hónap utolsó hetét illeti: az X-Faktor és a Nyerő páros továbbra is tarol.
A fő célcsoportban az X-Faktor szombati adása 32,1%-os SHR-rel, 4+-ban 1 millió 25 ezer nézővel a hét abszolút nyertese lett. A tehetségkutató show az online térben is kiemelkedő számokat produkál: október utolsó hetében 852 ezer, az évad indulása óta pedig több mint 2,8 millió videóindítást hoztak a műsorhoz kapcsolódó shortformok.
Ezzel szemben a Dancing with the Stars csupán 15,6 %-os SHR-el futott a TV2-n, a teljes lakosságból 627 ezren követték a show-t, így épphogy csak felkerült a legnézettebb műsorok toplistájára.
Olvass tovább...
A Nyerő páros múlt hét minden napján leverte versenytársait (mind a Ninja Warrior Hungary-t, mind a Mintaapákat) és átlagosan 22,5%-os közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében. A műsor online is kilőtt: a múlt heti teljes adások videóindításainak száma már meghaladta a 820 ezret, összességében pedig a 4. évad már 1,5 millió felett jár.
Bár az már a 44. héthez tartozik, mégis fontos említést tenni az Álarcos énekes fináléjának kimagasló eredményéről is. A világ legőrültebb showműsorának harmadik hazai évada átlagosan 16,9%-os közönségaránnyal futott a fő célcsoportban, míg a teljes lakosságból átlagosan 724 ezer néző várta, hogy kit rejtenek a szemkápráztató maszkok. A műsor a 4-14 éves gyerekek és a 30-39 évesek körében volt a legnézettebb: ezeken a célcsoporton átlagosan 22,7 és 19,8-os SHR-t ért el az Álarcos énekes.
A harmadik széria legnézettebb epizódja a finálé volt, ami 23,5% SHR-t hozott a fő célcsoportban és több mint 1 millió nézőt a teljes lakosságban, ezzel nézettségben utolérve a 2. évad döntőjét is.
Persze az elődöntő közel sem hozott ekkora nézettséget, a vasárnap estét ezúttal is a Sztárban sztár leszek! vitte, amit a teljes lakosságból 1 millió 60 ezer ember nézte.
Olvass tovább...
Alább olvashatjátok a 43. hét tíz legnézettebb műsorát - a teljes lakosságból: