Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Nem fogod elhinni, hogy miért kell újraforgatni az új James Bond-filmet

Nem fogod elhinni, hogy miért kell újraforgatni az új James Bond-filmet

Zene, Film & Kultúra

Nem fogod elhinni, hogy miért kell újraforgatni az új James Bond-filmet

Zene, Film & Kultúra

Baranyecz János - 2021.01.28. 16:16

Hiába pihen már hónapok óta egy fiókban az új James Bond-film, a Nincs idő meghalni, úgy tűnik, hogy muszáj most belenyúlniuk a készítőknek, bár a dolog miértje egészen nevetséges.

Ennyire talán még sosem volt hányattatott sorsa egy James Bond-filmek, hiszen a Nincs idő meghalni eredeti rendezője, Danny Boyle (Trainspotting, Gettómilliomos) még a forgatás előtt, 2018-ban felmondott, majd emiatt 2019-ig csúsztatták a premiert, de Daniel Craig megsérült, így 2020 lett belőle. Akkor jött a világjárvány, ami lehetetlenné tette, hogy az emberek moziban nézhessék meg az alkotást, így végül jelen állás szerint idén kerül bemutatásra a 007-es legújabb kalandja, ami egyben Daniel Craig búcsúja is lesz.

A James Bond-széria nem csupán a látványos akciójeleneteiről híres, de stílusáról is, hiszen muszáj, hogy a világ legjobb kémje kizárólag a legminőségibb ruhákban mutatkozzon, a legmenőbb kocsikkal furikázzon, és a legmodernebb eszközökkel dolgozzon. A szponzorok pedig mélyen a zsebükbe nyúlnak ilyenkor a szereplésért, és például direkt olyan telefonokat adnak a 007-es kezébe, amik még nincsenek is piacon, de a bemutató idején már csúcsmodellnek számítanak – és pont ez okoz most gondot.

Állítólag vagy újra kell forgatni, vagy digitálisan át kell alakítani a Nincs idő meghalni egyes jeleneteit, mivel azokat még 2019-ben vették fel, és James Bond akkor használt eszközei már elavultnak fognak számítani az október 8-án esedékes bemutató idején, ezért a különböző márkák azt szeretnék, ha kicserélnék őket egy újabb modellre.

Egyes források szerint többek között a Nokia, Omega, Bollinger és az Adidas is ezt kéri, hiszen nem kis problémáról van szó, akármennyire is nevetségesen hangzik elsőre. Így is 250 millió dollárba került eddig a film, ez pedig jócskán meg fogja dobni az amúgy is gigantikus költségvetést, de úgy látszik, hogy ez az ára annak, hogy James Bond továbbra is trendi maradjon – bár valószínűleg a nézőket ez egy cseppet sem érdekelné, csak láthassuk végre.

Borítókép: Daniel Craig a 007 – Nincs idő meghalni című filmben / via variety.com