1,6 milliárd dollárra perlik a Spotifyt
Olvass tovább...
A karantén és a bezártság miatt az internet-felhasználók új tartalmakat kezdtek keresgélni az interneten. Már nem voltak nekik elegek a jól bevált online magazinok és vlogok, valami többre vágytak. Emiatt lehet az, hogy 2020 igazai fellendülést hozott a podcastek világában, egyre több műsor készül hétről-hétre.
Először is érdemes tisztázni, hogy mi is az a podcast.
A podcast egy olyan hanganyag, amit készítője az interneten tesz közzé. Olyan rádióadás szerű tartalom, ami feltöltést követően online érhető el.
Az Apple telefonokon már külön applikáción érhetőek el ezek a tartalmak, viszont a magyar gyártók közül még kevesen pakolják fel még ide az anyagokat. Sokan a SounCloud-ot, illetve más egyéb platformokat használnak, viszont eljött az ideje, hogy ezek mind egy helyen legyenek megtalálhatók.
Olvass tovább...
A Spotify éppen ezért előfizetéses rendszerben – akár csak egy Netflix acount – szeretné ezeket a tartalmakat értékesíteni.
„Nemrég a felhasználókat kérdezték meg arról, hogy érdekelné-e őket egy ilyen csomag, aminél a legolcsóbb konsktrukció 3 dollár (nagyjából 900 forint) lenne, és hozzáférést biztosítana exkluzív interjúkhoz, új epizódokhoz, de ebben még reklámok is lennének. A drágább változat 8 dollárba (2400 forintba) kerülne, és reklámmentesség mellett, extra minőségi tartalmakat ígérnek. Érdekesség, hogy egyik csomag sem foglalná magába a zenehallgatást”
– írja a DigitalHungary.hu.
Cikkünk írása közben tudomásunkra jutott, hogy egy jelenleg egy hazai weboldal is készül, ami a magyar podcasteket fogja egy helyre gyűjteni, viszont azt ingyenes osztja meg a hallgatókkal. A Podcast Gyűjtő várhatóan december második felében indul, és új korszakot nyithat a hang-tartalmak világában.
Olvass tovább...