Fájni fog a hasad A mi kis falunk új bakivideójától
Olvass tovább...
Visszatért és a heti nézettségi toplista első helyén végzett A mi kis falunk, de az Álarcos énekes is jobban teljesített az RTL Klubon, mint a TV2 műsorai.
A szombat este visszatérő A mi kis falunk mindent vitt: 23,2%-os közönségarányával a hét legnézettebb műsorszáma lett a fő kereskedelmi célcsoportban, a teljes lakosságból közel 919 ezer nézőt érdekelt a pajkaszegiek rég várt visszatérése. A szombati epizód nézettségét jól példázza, hogy saját idősávjában 17,3 százalékpontot vert a TV2-re, akik abban az idősávban a Bödörék újabb epizódját sugározták. A nyitó adás egyébként nemcsak a 38. hét, de az elmúlt négy hónap legnézettebb műsorszáma volt a magyar tévés mezőnyben. Valószínűleg A mi kis falunknak október 10-ig nem is lesz versenytársa, de amint elkezdődik a Dancing with the Stars, kezdhetnek félni a pajkaszegiek.
Olvass tovább...
A múlt héten befejeződött A Konyhafőnök. A séfek csatája az elmúlt másfél hónapban lefőzte a teljes hazai tévés mezőnyt: a gasztro reality minden adása toronymagasan nyerte saját sávját a 18-49-es korcsoportban és a teljes lakosságban is. A műsor a hét adáshét alatt átlagosan 18%-os közönségarányt ért el a fő célcsoportban, ami átlagosan 644 ezer nézőt jelentett a teljes lakosságban.
Olvass tovább...
A vasárnap este legnézettebb programja ismét az Álarcos énekes lett, mind a teljes lakosság, mind pedig a 18-49-es korosztály körében. A látványos showműsor ezúttal is megnyerte saját sávját a Sztárban sztárral szemben: a televíziót néző 18-49-es korosztály 20,9 százaléka találgathatott együtt a Nagy Ervinnel kiegészült nyomozókkal, hogy kit rejthet a Tigris álarca, míg a TV2 showműsorát 18,8 százalékot hozott csak.
Olvass tovább...
A héten mind főműsoridőben (17,2% SHR vs 10,1% SHR), mind pedig teljes napban (10,1% SHR vs 8,8% SHR) az RTL Klubot nézték a legtöbben a 18-49-es korcsoportban, valamint főműsoridőben teljes lakosságban is az RTL Klub volt a legnézettebb. Csoportszinten az RTL Magyarország nyerte a főműsoridős nézettségi versenyt a fő kereskedelmi célcsoportban (28,9% SHR) és teljes lakosságban (25,8% SHR) is.
Olvass tovább...