Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Az Álarcos énekes brutálisan megalázta a Sztárban sztárt

Az Álarcos énekes brutálisan megalázta a Sztárban sztárt

Zene, Film & Kultúra

Az Álarcos énekes brutálisan megalázta a Sztárban sztárt

Zene, Film & Kultúra

Helmeczi Benjamin 18:01

Elindult az Álarcos énekes 2. évada, aminek első adása rögtön megverte a Sztárban sztárt, de az RTL Klub még az ismétlésekkel is sokkal jobban teljesített a TV2-nél.

A 36. héten az RTL Klub a hét minden estéjén győzedelmeskedni tudott. Ezzel tovább nyílt a nézettségi olló a két csatorna között: az RTL Klub heti átlagos főműsoridős közönségaránya 16,4 százalékra emelkedett a fő célcsoportban, hét százalékponttal megelőzve a TV2-t.

Az Álarcos énekes toronymagasan vitte a vasárnapot. A második évad nyitó adása a kereskedelmileg fontos 18-49-es korcsoportban 20,9 százalékos közönségaránnyal futott, míg a teljes lakosságból közel 798 ezren követték a műsort és várták feszült izgalommal, hogy kit rejt a Süti jelmeze. Összehasonlításként: a Sztárban sztár 13,5 százlékot ért el a fő kereskedelmi célcsoportban, ami a 629 711 nézőt jelentett.

A hétköznap esténként látható A Konyhafőnök 18,6 százalékos átlagos heti közönségarányával továbbra is mindent és mindenkit lefőz a kereskedelmi tévés mezőnyben. A séfek csatája a teljes lakosságban is kiválóan teljesít 655 ezres nézőszámával. A műsor népszerűségét jól példázza, hogy nézőszámát az elmúlt hetekhez képest is növelni tudta. A gasztro reality idei évadának eddigi legnézettebb adása augusztus 31-én, hétfőn volt: ekkor közel 713 ezer néző volt kíváncsi a műsorra teljes lakosságban, ami 21,7 százalékos közönségarányt jelentett a 18-49 éves korosztály körében.

Szombat este a közönségkedvenc A mi kis falunk korábban már vetített epizódjaira több néző volt kíváncsi, mint a vele párhuzamosan futó konkurens műsorokra.

Pontosan a gyenge nézettségi adatok miatt döntött úgy nemrég a TV2, hogy a Love Bistro-t szeptember 14-től sokkal későbbre teszi az esti műsoridőben, és korábban indítják el a Bezár a Bazár! új évadát. Rövid időn belül már a második főzőműsor bukik meg a TV2-n, hiszen előtte a MasterChef VIP is borzalmasan kevés nézőt vonzott.

Borítókép: RTL Klub