Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

James Bond után megvan a koronavírus második filmes áldozata

James Bond után megvan a koronavírus második filmes áldozata

Zene, Film & Kultúra

James Bond után megvan a koronavírus második filmes áldozata

Zene, Film & Kultúra

Toronicza Péter - 2020.03.11. 20:50

Ezt azért nem fogják annyira sajnálni, mint a Nincs idő meghalnit.

A Nincs idő meghalni lett az első film, aminek a premierjét elhalasztották a koronavírus miatt. A csúsztatást maguk a rajongók is kérték, akik nem csak a saját egészségüket féltették, hanem a filmet is a bukástól. Most már látható, hogy ésszerű volt a stúdió döntése, mivel rengeteg mozi zárt be Ázsiában és Európában is - Olaszországban jelenleg az összes, a fennálló helyzet miatt.

A járvány terjed a világban, de a legtöbb stúdió hallani sem akar arról, hogy elhalassza a premiereket. A közeledő blockbusterek közül egyedül a 25-ik James Bond készítői jelezték (MGM-Universal), hogy áprilisról novemberre teszik át a bemutatót. Az olyan filmeket, mint a Mulan, vagy a Hang nélkül 2 már biztosan nem fogják eltolni, mivel értelmetlen lenne. A későbbi nagyobb nevű alkotásoknál, aki hamarabb lép, az lesz előnyben. Egyértelmű, hogy egy időpontra, de még egymás közelébe sem nagyon kerülhetnek blockbuster alkotások, mivel az súlyos bevétel kiesést jelentene mind a két fél számára.

Az azonban biztos, hogy megvan a koronavírus második filmes áldozata. Hát, ez nem blockbuster, de a Péterek és a húsvét fanatikusok nyugodtan fellázadhatnak a premier elodázása miatt. A Sony úgy döntött, hogy eltolja a Nyúl Péter második felvonásának áprilisi bemutatóját. Nálunk is úgy készültek, hogy húsvét előtt mutatják be, és a családok egész biztosan özönlöttek volna rá a moziba. A stúdió szerint azonban nincs értelme kockáztatni, mivel még tartani fog a koronavírus pánik.

Az új premierdátum 2020. augusztus 7. A stúdió így is bukni fog valószínűleg, mivel az első részt is a húsvéti időszakban dobták be, ami 351 millió dolláros bevételt ért el. A nyári bemutató nem fog segíteni, hogy nagyot szakítsanak a nyuszik.

Borítókép: Sony Pictures