Mi is bombaként hoztuk le a hírt, hogy Ennio Morricone, aki szerintem is a világ egyik legjobb filmzeneszerzője, úgy olvasott be Tarantinónak, mint még senki. Lekreténezte a rendezőt, sőt, elmondta, hogy nem is tartja annak, mivel csak másoktól lopkod.
Morricone gyakorlatilag csak a saját szavaival mondta el éppen mit gondol. Imádom mindkettejüket, de tény és való, hogy a zeneszerzővel kicsit elszaladt a ló. Felfokozott lelki állapot lehetett ez, de szokták emlegetni, hogy a 90 éves mesterrel már amúgy se könnyű.
A zeneszerző vasárnap fogta magát és Facebookon reagált is, hogy nem mondott semmi negatívat Tarantinóról, sem az Amerikai Filmakadémiáról. Hogy még feltűnőbb legyen a dolog, megkérte az ügyvédjét, hogy perelje be az újságot. Ekkor a beharangozó el is tűnt egy kicsit az internetről, de ez gyorsan vissza is került, mert a Playboy kiállt saját igaza mellett. Később újra jött a csavar, hogy hibásan.
Az interjúra Rómában került sor 2018. június 30-án, és a Semmel Concerts koncertszervező cég is jelen volt, mivel róluk is szólt a beszélgetés.
Ismerem és követem a Playboy magazint, és teljesen kizártnak tartottam, hogy ne legyen igazuk abban, hogy Morricone elmondta ezeket a dolgokat. A világ legszenzációsabb interjúit készítik, és ők lennének az utolsók, akik ferdítenek egy ilyenben, mivel egy ilyen múltú és presztízsű lapnak nincs szüksége ilyesmire. Aztán mint kiderült, egy újságíró hibája volt az egész, és végül a magazin beadta a derekát, és bocsánatot kért.
Itt már minden össze van kuszálva, mivel a lap ma állt ki az igazáért, aztán később még is beismerték a tévedést. Az új közleményben azt mondják, sajnálják, de a szavakat pontatlanul jegyezték le, ezért pedig egy külsős újságíró a felelős, aki még nem igazán hibázott eddig. Most őszintén, ezekben mit lehetett rosszul lejegyezni, ha szándékosan nem akar valaki ferdíteni? A lap jogi lépéseket tesz az ügyben, de hogy mit, arra még nem derült fény, de talán már ez az egész szitu ködös marad.
(Torony)