A Gmail váratlan bejelentést tett, sok-sok évnyi várakozás előzte meg a változás hírét
Olvass tovább...
Sokan már azt hitték, ez egy új dizájnváltás.
Az elmúlt években nagy divat lett, hogy az egyes nagy cégek új logót készítenek maguknak, illetve új színárnyalattal vagy egy nagyon kis apró rácnfelvarrással bejelentenek logóváltást, ez pedig jó alkalom arra, hogy valamilyen fontos üzenetet is elmondjanak a márkájukról, a termékükről. Az elmúlt iőszakban nagyon sok cég élt ezzel, a Gmail és a Google is folyamatosan alakítgatja a dizájnt, erre pedig fel is kapjuk a fejünket.
Csak keressük a telefonon az applikációnk ikonját, a jól megszokott színeket, íveket és formákat keressük, amikor váratlanul nem találjuk azt.
Olvass tovább...
Mint arról az AndroGeek is írt, néhány iOS-felhasználó észrevehette, hogy bizony látványos változás történt a Facebook-ikonnal. A megszokott fehér-kék helyett fekete-kék ikon jelent meg. Sokan azonnal arra gonoltak, hogy a dizájnban történt változás, ám később kiderült, hogy technikai probléma történt a Facebook-nál, és ezért jött létre egy új ikon.
A váltásnak azért lett visszhangja a digitális térben is, épp ezért Dave Arnold, a Meta kommunikációs menedzsere meg is szólalt a furcsa váltást illetően a Business Insider nevű lapnak. Amúgy az X-en többen is hangot adtak korábban annak, amikor még nem tudták, hogy egy technikai problémáról van szó, hogy irritáló lett a Facebook új ikonja.
Az AndroGeek pedig arról ír az eset kapcsán, hogy a Meta már kezd felkészülni az iOS 18 frissiítésre, amelyben már lehet változtatni az ikontémákat is, és akár sötét módot is beállíthatnak majd a felhasználók.
The new logo for the Facebook app is not very demure but very irritating. pic.twitter.com/sX98j2POei
— Notsebdreilx*~* (@toydi_dl) August 29, 2024