promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Gmail regisztrációd van? Bosszantó változás jöhet, ami miatt rengeteg felhasználó fog kiborulni

Gmail regisztrációd van? Bosszantó változás jöhet, ami miatt rengeteg felhasználó fog kiborulni

Borítókép:  Profimedia
Tech & Tudomány
Kategória fejléc

Magyarországon is tengernyi felhasználónak van a Gmail fiókja, ami alaposan fel fogja borítani a már megszokott levelezést.

Ha az elektronikus levelezésről beszélünk, akkor abszolút a Gmail uralkodik a piacin. A Google levelezőrendszerének volt egy olyan korszaka, amikor csak meghívóval lehetett regisztrálni, de a szolgáltatás 2007. februárja óta mindenki számára elérhető. Magyarországon akkor lett még inkább népszerű, amikor 2009-ben tavasszal elérhetővé vált a magyar nyelvű kezelőfelület.

Hazánkban is már a legtöbb embernek Gmailes fiókja van. Ez abszolút nem meglepő, mert a Google szolgáltatása biztonságos, és megbízható, szóval nem csoda, hogy rengetegen ide regisztrálnak be.

Akármennyire is imádjuk a Gmailt, elég sok felhasználó akadt ki rá az utóbbi időben. Ennek az az oka, hogy megszaporodtak a hirdetések a Google levelezőrendszerében. A szolgáltatás elkötelezett hívei is arra panaszkodtak, hogy még az e-mail listák közepén is reklámok vannak.

A felhasználók nehezen tudnak eligazodni a sok hirdetés között, amihez szerintük képtelenség hozzászokni – számolt be róla a Gizmochina. A változást nem csak az asztali, hanem a mobilalkalmazásban is érzékelte sok gmailes.

A Google e-mail programja eddig is tartalmazott hirdetéseket, de azok a lista tetején helyezkedtek el, így nagyon nem zavart senkit sem. Fontos kiemelni, hogy nem minden felhasználó tapasztalta még a változást, mivel a Google csak teszteli az újítást.

Akinek azonban megjelennek a hirdetések, azok erősen kifejezik a nemtetszésüket. Ezért is fontos, hogy a felhasználók a visszajelzésükkel igyekezzenek elvenni a Google kedvét, hogy bevezesse a friss funkció, és a jövőben reklámok árasszanak el minket.

Persze a pénz nagy úr, és még az is benne lehet a pakliban, hogy később csak azok ússzak meg a sok reklámot, akik majd fizetnek valamilyen prémium funkcióért.