Hidrogénhajtású szörnyeteggel nyit új frontot a Hyundai
Olvass tovább...
A Volvo a közelmúltban csak jó híreket közölt, most érkezett egy rossz.
Nem olyan rég leplezte le az új, jóval letisztultabb logóját a Volvo. Az embléma teljesen fekete színű lett, és sima két dimenzióssá vált. A cég már mindenhol ezt a logót használja beleértve a közösségi médiát is.
„A Volvo márka a Volvo Group és a Volvo Car Group közös márkája, amelyek 1927 és 1999 között közös történelmen osztoznak. Bár két különálló, erős vállalatról van szó, amelyek külön iparágakban tevékenykednek, közös felelősségük a Volvo márka fenntartása és fejlesztése. Az egységes vállalati arculat mindkét vállalat számára előnyös lesz”
- idézte a vállalat közleményét a motor1.com.
Olvass tovább...
A megújulás után jött egy újabb jó hír, mivel tőzsdére megy a Volvo elektromos luxusmárkája. Most viszont érkezett a fekete leves, mivel a cég 460 ezer autót hív vissza hibás vezető oldali légzsákok miatt.
A modellek közül az S80 és az S60 érintett. Amikor felfújódik a légzsák, ennek az alkatrészének a darabkái kiugorhatnak a helyükről és sérülést okozhatnak, vagy legrosszabb esetben halált is – a cég egy ilyen esetről tud.
A Volvo minden tulajt értesíteni fog, és ingyen kicserélik a légzsákokat.
Olvass tovább...