Felszedték a padlószőnyeget, amit alatta találtak, megváltoztatta az egész életüket
Olvass tovább...
A tévétörténelem egyik legnagyobb meglepetése volt az esemény.
Csak képzeld el, bent ülsz nézőként a stúdióban a TV2 vagy az RTL Klub egyik produkcióján, és akkor a műsorvezető átad egy dobozt, amelyből kiszedsz egy slusszkulcsot, és azt mondják, hogy az autó a tiéd! A földöntúli boldogság garantált.
Ugyan nem Magyarországon, de a leírt sztori megtörtént, méghozzá 2004-ben az Egyesült Államokban. Azóta is ez tartják az egyik legnagyobb hatást kiváltó promóciós kampánynak.
Méghozzá az egyik leghíresebb amerikai televíziós műsorvezető, Oprah Winfrey showjában, az Oprah Winfrey Showban, amely 1986 és 2011 között futott az Államokban. Természetesen a műsortól soha nem állt távol a product placement, azaz a termékelhelyezés, így pedig a műsorokban felajánlott termékek promóciója, ez az eset mégis kuriózum volt.
Olvass tovább...
Hiszen 276 darab, egyenként több mint 5 millió forintot élő autót kaptak a műsorban a nézők. A Youtube-ra feltöltött videó azóta is az egyik legnézettebb felvétel a videómegosztón.
Az öröm pedig annál nagyobb volt, mivel a műsorba direkt úgy válogatták össze a nézőket, hogy tudták, hogy ezeknek az embereknek minden álmuk egy új autó. A showban Oprah amúgy nemcsak járművekkel lepte meg a stúdió vendégeit, de több meghívottnak pénzbeli támogatást is adott. Egy kilakoltatás előtt álló családnak például 130 ezer dollárt ajénlott fel.
Íme az a pillanat, amikor a vendégek megtudták, új autóval mehetnek haza:
Olvass tovább...
(Forrás: Origo)