Cikizték a Microsoftot, hogy úgy néz ki az Xbox Series X, mint egy hűtő – hát csináltak egyet!
Olvass tovább...
A Hellblade: Senua's Sacrifice-t optimalizálták Xbox Series X/S-re, többek között sugárkövetéssel, feljavított grafikával és 4K/60fps felbontás/framerate kombóval.
A Microsoft és a fejlesztő Ninja Theory bejelentette, hogy a Hellblade: Senua's Sacrifice-t optimalizálták Xbox Series X/S-re - írja a theGeek.
"Éld újra Senua utazását, és ismerd meg világát új szemmel!"
- olvasható a fenti leleplező videóhoz mellékelt szövegben.
"Mostantól elérhető feljavított látványvilággal, DirectX Raytracinggel, felbontási móddal és még sok mással."
Olvass tovább...
A játék hivatalos honlapja szerint a Hellblade: Senua's Sacrifice PC-s verziójához jelenleg is készül egy frissítés, de "egyelőre nem tervezik, hogy ezt a frissítést más platformra is elhozzák".
A bejelentés egybeesik a játék eredeti PC-s és PS4-es megjelenésének negyedik évfordulójával, 2017. augusztus 8-án. Ezt követően 2018 áprilisában Xbox One-ra, majd egy évvel később Nintendo Switch-re is megjelent a Hellblade.
A kritikusok által elismert cím öt Bafta-díjat nyert: Artistic Achievement, Audio Achievement, British Game, Game Beyond Entertainment és Best Performer.
Today marks four years of Hellblade: Senua’s Sacrifice! From all of us at Ninja Theory, a huge thank you to everyone for your support. pic.twitter.com/H8qG8jgXTr
— Ninja Theory (@NinjaTheory) August 8, 2021
A cambridge-i székhelyű Ninja Theory-t 2018-ban felvásárolta a Microsoft. A Senua's Saga: Hellblade 2 című akciójáték folytatása volt az első Xbox Series X játék, amelyet még a 2019-es The Game Awards-on jelentettek be.
A Ninja Theory vezető kreatív igazgatója, Tameem Antoniades egy júniusban közzétett, kulisszák mögötti trailerben adott tájékoztatást a folytatás fejlesztéséről.
"Amit most csinálunk, az az, hogy felépítünk egy jó vaskos szeletet a játékból, mielőtt aztán a teljes termelésbe lépünk, hogy kiépítsük a többit"
- mondta.
Olvass tovább...
"A Hellblade nagyon különleges volt számunkra, és nem akartunk egy sima folytatást csinálni, valami extra különlegeset akartunk, ezért a lehető legjobban megnehezítjük az életünket ebben a törekvésben."
"A játék a kilencedik századi Izlandon játszódik, így a művészeti és hangtechnikai csapatainkat kiküldtük oda, hogy fotózzanak, fotogrammetriát végezzenek, és ezeket műholdas adatokkal kombinálják, hogy újraalkossák a táj nagy területeit"
- tette hozzá Antoniades.
"Ami a karaktereket illeti, valódi jelmezeket készítünk, és beszkenneljük őket. Együttműködünk az Epic Games-szel, hogy a következő generációs digitális karaktereket hozzuk el nektek. A harc frontján extra valóságos és brutális akartunk lenni, ezért Melina, a főszereplőnk két évig edzett, és az összes animátorunk harci képzésen vett részt."