promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Egymillió Witcher-rajongó rohangászik mobiltelefonnal a kezében és a szörnyvadász Geraltnak képzeli magát

Egymillió Witcher-rajongó rohangászik mobiltelefonnal a kezében és a szörnyvadász Geraltnak képzeli magát

Borítókép:  WitcherCon
Tech & Tudomány
Kategória fejléc
Promotions

A Netflixen a Henry Cavill által alakított Geralt of Riviának képzeli magát az a sok Witcher-rajongó, aki a Pokemon GO-ra hajazó The Witcher: Monster Slayer című kiterjesztett valóságú játékkal szörnyekre vadászik. Most már egymillióan vannak...

Alig egy héttel a megjelenés után a mobiljáték ezzel a szép eredménnyel is bizonyítja, hogy minden, amihez a CD Projekt stúdió hozzáér, arannyá válik. (Még a Cyberpunk 2077 botránya ellenére is.)

A The Witcher : Monster Slayer meglovagolta a CD Projekt videojáték-saga (és az alapjául szolgáló könyvek) népszerűségét azzal, hogy a játékos egy szörnyvadász bőrébe bújik - olvashatjuk a theGeeken. A játékmenet nagyon közel áll a Pokémon GO-hoz és mindazokhoz a címekhez, amelyekben a játékosoknak ki kell merészkedniük otthonukból.

A megölendő szörnyeket valóban kint kell keresni: a lények ekkor a kiterjesztett valóságban jelennek meg. Magyarán: mint a Pokémon Go esetében megyünk az utcán, a parkokban, a plázákban - egyszóval bárhol és mindenütt szörnyekre és NPC-kre bukkanunk a kamerát használó mobiltelefonunk képernyője és a játék segítségével.

Emellett lehetőség van kereskedőkkel és a Witcher-univerzum más szereplőivel is interakcióba lépni. A Witcher-franchise népszerűsége már akkora, hogy a játék egy héttel a július 21-i megjelenése után átlépte az egymillió letöltést. 

A Sensor Tower adatai szerint Androidon sokkal több letöltés történt, mint iOS-en. Azt sem szabad elfelejteni, hogy az egymillió letöltés nem feltétlenül jelent egymillió játékost: a felhasználók egyszerűen letölthetik a játékot anélkül, hogy elindítanák, vagy több eszközre is letölthetik. Mindezek ellenére ez továbbra is jelentős szám, amely megerősíti a The Witcher népszerűségét.

A CD Projektnek és a fejlesztő Spokko Gamesnek nem volt szerencséje sem: a megjelenéskor a szerverek nem bírták a terhelést, és sok játékos nem tudott szörnyekre vadászni, ami egyeseket eltántoríthatott a kaland folytatásától. A dolgok mostanra már úgy tűnik, rendeződtek.