Begördült a FIFA 21 teljes előzetese
Olvass tovább...
A PES 2022 nem csak egy új motort kap - új nevet, új játékmódokat, új kiadási stílust és ráadásul ingyenes lesz!
A Konami hivatalosan is átnevezte a Pro Evolution Soccer-sorozatot eFootballra, és egy kizárólag digitális, ingyenes játék lesz, amely idén ősszel érkezik PS5-re, PS4-re, Xbox Series X/S-re, Xbox One-ra, PC-re és iOS-re - írja a theGeek. Az Android verziók követik majd a többit, a Konami viszont nem volt hajlandó kommentálni egy esetleges Nintendo Switch-verziót. Idén télre a játék minden verziója cross-play funkcióval fog rendelkezni, bár a mobilos játékosoknak kontrollereket kell majd használni ahhoz, hogy a konzolos és PC-s játékosok ellen játszhassanak.
Ez egy jelentős lépés a focisorozat számára (amelyet mostantól eFootballnak hívnak világszerte, nem pedig PES-nek nyugaton és Winning Eleven-nek Japánban), és egyben a Konami FOX Engine-ről az Unreal 4 segítségével készített egyedi fejlesztésű, új motorra is vált. A legfontosabb, hogy úgy tűnik, hogy a játék minden változata, az újgenerációs konzoloktól a mobilokig, funkcionálisan ugyanaz lesz (nem úgy, mint a Fortnite) - ami feltehetően azt jelenti, hogy a rendkívül sikeres PES Mobile is megszűnik vagy lecserélődik.
Olvass tovább...
Az IGN-nek nyilatkozva Seitaro Kimura, a sorozat producere kifejtette, hogy az eFootball célja a "platform" megközelítése a rendszeres frissítésekkel - az eFootballnak nem lesznek többé éves fizetős kiadásai, hanem a platform ingyenes, éves frissítéseket kap az új szezonokhoz.
Az eFootball bemutatómérkőzésekkel indul, és látszólag 9 klubból álló választékkal fog játszani (a teljes listát lásd az alábbi ütemtervben). Ezt követően opcionális DLC-ként más játékmódokat is árul majd, látszólag lehetővé téve a játékosok számára, hogy fizessenek azért, amit szeretnének a játékból. Egyelőre nem tettek említést a MyClubról, a PES FIFA Ultimate Team megfelelőjéről, vagy a Master League-ről, a sorozat régóta futó karriermódjáról - bár valószínűnek tűnik, hogy az előbbit egy meg nem nevezett "csapatépítő mód" fogja képviselni, amely a megjelenés után érkezik.
Egyelőre némileg tisztázatlan, hogyan kerülnek majd új csapatok a játékba, és az eFootball játékmódok és a monetizáció pontos lebontása is csak később derül ki. A Konami szerint azonban a játék a free-to-play modellre való átállás ellenére is "igazságos és kiegyensúlyozott" lesz minden játékos számára - ami a jelek szerint a Battle Pass-szerű, Match Pass nevű feloldásokat is tartalmazni fogja.
Olvass tovább...
Bár az eFootball megközelítése nagyrészt a PES-hez képest változik, az IGN egy visszatérő elemet meg tud erősíteni: a közkedvelt Option Files (amelyek lehetővé teszik a játékosok számára, hogy a játék nagy részét testre szabják, beleértve a nem licencelt csapatokat, és megosszák ezeket a fájlokat) elérhető lesz - bár a támogatást a megjelenés után adják hozzá, és még nem tudjuk, hogyan fogják megvalósítani, vagy hogy először az Xbox platformokra érkeznek-e majd.
Az eFootball karcsúsított formában fog elindulni, és az év előrehaladtával több játékmód, csapat, platform és cross-play lehetőség kerül bele.
Olvass tovább...
Az új motorra való áttérés lehetővé tette azt is, hogy az eFootball egy új Motion Matching animációs rendszerrel egészüljön ki, amely a Konami szerint négyszer annyi animációt tesz lehetővé, mint a korábbi PES-játékok. Ez hasonlít a FIFA nemrég bejelentett HyperMotion animációs rendszerére, de a Konami kiemeli, hogy a Motion Matching a játék minden verziójára, még a mobilokra is vonatkozik majd.
A Konami azt mondja, hogy augusztus végén (ami a Gamescom 2021 körülre tehető) többet fog bejelenteni az eFootball játékmenetéről és online módozatairól.
(theGeek)