Az Eurogamerrel beszélgetve Mike Brown vezető játéktervező nyilatkozott az Xbox One konzolok támogatásáról, mondván, hogy ez nem sokban különbözik egy alacsonyabb specifikációjú PC támogatásától.
A fejlesztő azt is hozzátette, hogy a stúdió "nagyszerűen érzi magát" a játék minden verziójával kapcsolatban.
„Nos, a Horizon 3 óta már PC-n is jelen vagyunk, ami azt jelenti, hogy már hozzászoktunk ahhoz, hogy egy játékot a legkülönbözőbb rendszerspecifikációkkal szállítsunk. Tehát az, hogy a játéknak Xbox One-on, Xbox Series konzolokon és PC-n is működnie kell, nem sokban különbözik. Szerintem az Xbox One konzolok támogatása pontosan ugyanannyi erőfeszítéssel jár, mint egy alacsonyabb specifikációjú PC támogatása. Őszintén szólva elég jól érezzük magunkat a játék minden verziójával kapcsolatban”
– hangsúlyozta Mike Brown.
Mike Brown arról is nyilatkozott, hogy a Forza Horizon 5 miért Mexikóban játszódik, és elmondta, hogy a stúdió nemcsak a sorozat eddigi legnagyobb belépőjét akarta elkészíteni, hanem arra is szükség volt, hogy a helyszín minél változatosabb legyen, hiszen nincs értelme nagyobbnak lenni, ha egyébként minden ugyanolyan:
„És Mexikó mint ország – majdnem olyan, mintha az egész világ egy országban lenne, mert vannak vulkánok, havas hegyek, kanyonok, dzsungelek, dombok, ókori városok, modern tengerparti szállodák, a sivatag különböző ízű változatai. És mindezek együtt egy olyan nyitott világot alkotnak, amelyet annyira szórakoztató felfedezni – minden egyes területen, ahová bemész, új dolgokat látsz, új dolgokat tapasztalsz. Ehhez a hihetetlenül változatos, nyitott világhoz hozzáadjuk azt a tényt, hogy Mexikó kultúrája világszerte ismert és szeretett: a művészet, a zene, az emberek. Azt hiszem, olyan helyen kötöttünk ki, ahol nem is lehetett volna izgalmasabb lehetőséget találni a Horizon fesztiválra.”
A Forza Horizon 5 2021. november 9-én jelenik meg PC-re, Xbox Series X-re, Xbox Series S-re és Xbox One-ra.