A tavalyi 22 millió dollárját is túlszárnyalta 2019 végére.
A mai világban már mindenki YouTuber meg influenszer akar lenni a fiatalok közül. Nem is csoda, mivel ők ma már sztárnak számítanak, szóval majdnem olyan, mintha azt mondaná valaki, hogy világhírű énekes, vagy éppen színész lesz, ha felnő. Csak ugyebár ugyanúgy működik a YouTube-nál, mint Hollywoodban, vagy a legnagyobb zenei kiadóknál: nem elég a tehetség, kell egy óriási adag szerencse is, hogy rommá tudd keresni magad.
Itt ráadásul nem is lehet tudni igazán a tökéletes receptet. Például jön egy cuki 8 éves kisfiú, és meghódítja a világot. A Forbes top 10-ben még PewDiePie is csak hetedik tudott lenni idén, pedig őt aztán tényleg ismeri mindenki. Most vissza is küzdötte magát, mivel tavaly csak kilencedik volt.
Ryan Kaji csinál mindent, amit egy 8 éves kisfiútól elvárna az ember: néha játékokat mutat be, vagy játszik, de olykor komolyabb dolgok felé is veszi az irányt, és például tudományos, vagy ismeretterjesztő dolgokat mutat be a korosztályának, akik közül 23 millióan vannak feliratkozva. Ebben persze a szülei is segítenek neki, mivel az édesapja biológus, az édesanyja pedig kémiát tanít.
A Ryan’s World nevű csatorna idén 26 millió dollárt, vagyis több, mint 7,7 milliárd forintot termelt a családnak, tavaly pedig 6,5 milliárd forinttal lettek gazdagabbak. Nem hiszem, hogy nagyon spórolgatni kellene majd Ryan egyetemi oktatására.
Aki máris izzítja kamerát és fel akarja venni a gyerekét, ahogyan cukin mutatja be az életét, azokat tényleg ki kell ábrándítsuk: vajmi kevés ember van, aki ebből meg tud élni, szóval csak óvatosan!