Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Bemutatjuk, hogy mi várható a Total War: Three Kingdoms-ban

Bemutatjuk, hogy mi várható a Total War: Three Kingdoms-ban

Tech & Tudomány

Bemutatjuk, hogy mi várható a Total War: Three Kingdoms-ban

Tech & Tudomány

HG 08:30

A stratégia játékok kedvelőinek, főként a nagy Total War-fanoknak talán nem kell bemutatni a széria következő részét, a Three Kingdoms-ot, amely már most, a megjelenés előtt pár nappal, igen pozitív fogadtatásban részesült a jelentősebb szakportálok kritikusaitól.

A Total War név a stratégiai játékok szerelmeseinek nagy részénél etalonnak számít, nem hiába tart már a 13. résznél a történelmi, illetve fantasy sorozat (a kiegészítőket nem is számolva), amely még 2000-ben a Shogun: Total War játékkal kezdődött. Nincs is mit ezen csodálkozni, hiszen egy jól kitalált alap receptúrán nem érdemes változtatni, csupán a körítésen és tálaláson szükséges igazítani az idő előrehaladtával.

Ez most sem történt máshogy, a játékon elsőre ránézésre látszik, hogy profi alkotás, a kritikusok szerint a grafikára és a játékmenetbeli részletekre most sem lehet panaszunk, sőt elmondható talán, hogy ez lett a legösszetettebb stratégia az eddigi Total War részek közül.

Az új fejezet most a 2. és 3. századi Kínába kalauzol el minket, a Han dinasztia végét és annak bukását követő három királyság korszakába, amikor is az ország a hadurak hatalomért folytatott háborúi következtében három részre szakadt. Maga a történet 190-ben kezdődik, harminc évvel a három királyság megalakulása előtt, ahol 12 hadvezér közül (az egyiket közülük DLC formájában kaphatjuk majd meg) választhatjuk ki, hogy melyikükkel vesszük fel a kesztyűt a többiek ellen a hatalmi versenyben.


Kifejezetten nagy figyelmet kell fordíthatunk mostantól a gazdasági, diplomáciai és belpolitikai szegmensek menedzselésére, ha nem szeretnénk egyik pillanatról a másikra elbukni egy kampány során.

Pont ez a rész az, ami a játék egyik fő erénye, és amiben talán lehet találni némi kivetnivalót is, ugyanis azzal, hogy ennyire összetetté vált a játék, a térképen történő mikromenedzsmentre jóval több időt kell fordítanunk, így némileg bonyolultabbá és lassabbá válik a korábban megszokott játékmenet.

Ez természetesen nem gond, főleg azon stratégák számára, akik ezt a részt jobban igényelték volna korábban is, maximum azon lelkes rajongók fanyaloghatnak kicsit, akik leginkább csak a gigantikus csaták miatt játszanak a sorozattal.

A számos apró újdonság bevezetése mellett elmondható, hogy egy csodálatosan szép grafikával megáldott játékkal van dolgunk, mind a hadjárati térképet, mind pedig a csatahelyszíneket tekintve, ráadásul az első tesztek alapján nem jellemzőek a bugok és kifagyások sem.



Akik szeretik a sorozatot, azoknak mindenképpen egy kötelező darab, de azoknak is érdemes kipróbálni, akik csak most ismerkednek a virtuális csataterek világával.

A játék május 23-án jelenik meg PC-re. Aki pedig a tetszetős gyűjtői kiadást szeretné magáénak tudni, az a készítők honlapjáról is megrendelheti potom 150 euróért.

Borítókép: twinfinite.net