Pilótaként nem ihatta magát halálra az Iron Maiden énekese
Olvass tovább...
Repülési tilalom alatt áll az egyik típus, a másikról egy technikus állítólag azt mondta a feleségének: „Soha nem repülnék ezekkel”, miután hazament a világ leghíresebb repülőgyártó cégének egyik gyárából.
Nem éppen a legjobb hírek keringenek a Boeingről, és nem a bulvársajtó szivárogtatja ki ezeket, hanem mértékadó médiumok. Ilyen az Euronews és ilyen a New York Times, amelyek olvasása után a hatalmas cégnek lesz dolga bőven, hogy visszaállítsa az utazó tömegek bizalmát.
Jobb kiképzést követelnek a pilóták a Boeingtől
a 737 MAX típusú gép tragédiái után az Euronews hírei szerint. Az egyik amerikai légi szakszervezet szerint az óriáscég új oktatási anyaga nem elegedő a bizalomhoz, a pilóták támogatása ugyanakkor létfontosságú a Boeing számára.
Olvass tovább...
A vállalat tisztában van vele, hogy az ő véleményük kulcskérdés közbizalom visszaszerzésében, hiszen
a Boeing 737 MAX repülési tilalom alatt áll,
mert az utóbbi fél évben két ilyen típusú gép is lezuhant, és csaknem 350 ember halt szörnyet. A 737 MAX-ra több hónapos kivizsgálás vár, augusztusig biztosan nem repül.
Olvass tovább...
De ez még messze nem minden, mert az emberek a 787 Dreamlinerre sem szívesen ülnek majd fel az elmúlt napok hírei alapján. Belső e-mailek, levelek és a Boeing-gyár több mint egy tucat munkatársával készített interjúk alapján a New York Times azt állítja, hogy
a North Charleston-i Boeing-gyárban „silány minőségű termelés” és „gyenge ellenőrzés” folyik.
A fémszilánkokat nem előírásszerűen távolítják el, hibás alkatrészeket építenek be a gépekbe, a külföldi portálokra hivatkozó turizmus.com szerint a munkások állítólag többször jelezték a biztonsággal kapcsolatos aggályaikat, de ezeket nem mindig vette figyelembe a vezetőség.
Egy technikus állítólag azt mondta a feleségének,
hogy soha nem repülne ezekkel a gépekkel.
A gyártó visszautasítja a vádakat.
Olvass tovább...