Egy orosz tudós állítja, több ezer éves atomháború bizonyítékára bukkant

Borítókép:  Profimedia

A nem mindennapi elméletét komoly bizonyítékokkal igyekszik alátámasztani, bizarr csontvázakban véli felfedezni a titkot.

Egy nemrégiben közzétett jelentés szerint egy tudós állítása szerint találtak olyan csontvázakat, amelyek sugárzásálló tulajdonságokkal bírnak. Dr. Yuri Lavbin, az orosz Tudományos Akadémia kutatója elmondta, hogy ezek a maradványok a Tunguska esemény közelében, Szibériában kerültek elő, amely egy hatalmas robbanás volt 1908-ban, amelyet egy meteorit becsapódása okozhatott. A tudós szerint ezek a csontvázak olyan technológiai fejlődésre utalnak, amely messze meghaladja a mai tudásunkat.

A Tunguska esemény a világ egyik legrejtélyesebb jelensége, amely óriási területet pusztított el Szibériában. A kutatók évtizedek óta vizsgálják a történteket, és több elmélet is született az esemény okairól, beleértve a meteorit becsapódását és a földönkívüli tevékenységet is.

Dr. Lavbin állítása szerint a megtalált csontvázak sugárzásállóak, ami arra utalhat, hogy ezek az élőlények képesek voltak ellenállni a sugárzásnak, vagy egy olyan technológiával rendelkeztek, amely védelmet nyújtott számukra. Ez a felfedezés újabb kérdéseket vet fel az emberi civilizáció eredetéről és fejlődéséről, valamint a földönkívüli élet lehetőségéről.

A tudós elmondta, hogy a csontvázak elemzése még folyamatban van, de az eddigi eredmények alapján úgy véli, hogy ezek a lények nem földi eredetűek. A sugárzásálló tulajdonságokat a csontok szerkezetében található különleges anyagoknak tulajdonítja, amelyek képesek blokkolni a sugárzást.

Ez a felfedezés újabb bizonyíték lehet arra, hogy a földönkívüli élet már korábban is látogathatta bolygónkat, és technológiájuk messze meghaladta a miénket. A kutatók folytatják a csontvázak vizsgálatát, hogy többet megtudjanak ezekről a rejtélyes lényekről és technológiájukról.

A Tunguska esemény kutatása során több elmélet is felmerült az évek során. A legelfogadottabb elmélet szerint egy meteorit vagy üstökös darabja lépett be a Föld légkörébe, és a levegőben felrobbant, hatalmas pusztítást okozva. A robbanás ereje több mint 1000 négyzetkilométeren pusztított el erdőket, és a robbanás hulláma még több ezer kilométerre is érezhető volt. Azonban konkrét bizonyítékot a meteorit darabjaira vagy kráterére nem találtak, ami tovább növelte a rejtélyt.

Egyes kutatók úgy vélik, hogy a Tunguska esemény egy földönkívüli űrhajó katasztrófája lehetett, amely a Föld közelében robbant fel. Ez magyarázatot adhatna a sugárzásálló csontvázak jelenlétére is, amelyeket Dr. Lavbin talált. Azonban ezek az elméletek nagy vitákat váltottak ki a tudományos közösségben, és még mindig sok a kérdőjel az esemény pontos okairól.

A csontvázak felfedezése újabb dimenziót ad a Tunguska esemény kutatásának, és új lehetőségeket nyit meg a földönkívüli élet és technológia tanulmányozása terén. Ha bebizonyosodik, hogy ezek a csontvázak valóban földönkívüli eredetűek, az alapjaiban változtathatja meg az emberi történelemről és fejlődésről alkotott képünket. Az elkövetkező években a tudósok folytatják a vizsgálatokat, hogy többet megtudjanak ezekről a titokzatos lényekről és technológiájukról.

forrás: DailyStar