Az RTL most alaposan kitolt a nézőkkel, totális káoszt okozott a csatorna csütörtöki variálása, amiről egy szót sem szóltak előre
Olvass tovább...
Örökre megszűnik a tévécsatorna, ami az RTL Magyarországnak is fontos volt.
Megszűnik egy újabb tévécsatorna, ráadásul most egy olyan, ami az RTL Magyarország számára is egy fontos adó volt, hiszen a reklámidejüket egészen mostanáig az ő reklámértékesítő házuk, az RTL Saleshouse értékesítette. A Media1 információi szerint 2024. július 6-án örökre megszűnik a Paramount Globalhoz tartozó tévécsatorna, és erről a szolgáltatók, például a Vodafone is értesítette már az ügyfeleket.
Olvass tovább...
A 4iG Csoporthoz tartozó Vodafone a következőképpen hívja fel az ügyfelek figyelmét a változásra a számlaleveleken:
„Az ÁSZF és a Kiemelt Üzleti ÁSZF, 1. sz. Szolgáltatások leírása melléklet 1. sz. Csatornakiosztás függelékéből a Szolgáltató érdekkörén kívül eső ok miatt kivezetésre kerül a Comedy Central Family műsorcsatorna, mivel a médiaszolgáltató tájékoztatása alapján a műsorcsatorna 2024. július 6-án megszűnik”.
A Comedy Central Family egyébként magának a Comedy Central-nak az a tévécsatornája, ami főleg családi, humoros vígjátéksorozatokat sugároz. Hogy a műsorterjesztők, szolgáltatók milyen másik csatornával fogják helyettesíteni a kínálatukból kikerülő adót, azt egyelőre nem tudni; erről majd csak a későbbiekben fog döntés születni.
Olvass tovább...
Egyébként az NMHH nemrég publikált egy kutatási eredményt, miszerint Európában csökkent a tévénézésre fordított idő, de ez Magyarországra nem igaz; itthon továbbra is nagyon magas az erre szánt idő, vagyis a magyarok továbbra is nagyon sokat néznek tévét. A médiahatóság ugyanakkor hozzátette, hogy ettől függetlenül eltűnt több mint 1 millió tévénéző az elmúlt évtizedekben, tehát bár kevesebben néznek már tévét, de akik nézik, azok nagyon sok időt szánnak erre.