Ilyen még sosem történt az RTL stúdiójában: egy csinos lány és az apukája ragadt a Cápák fogai közé, felfoghatatlan mennyiségű pénzt tapsoltak el
Olvass tovább...
Nem mindenki távozik nagy összegekkel a Cápák között stúdiójából, közülük sokaknak teljesen megváltozik az élete.
A Cápák között nem csak arról szól, hogy vállalkozó szellemű figurák sorban állnak a befektetők pénzéért, hanem arról is, hogy igazi egyéniségeket mutassanak a tv-nézőknek. A 7. évad legutóbbi adása is tele volt igazi egyéniségekkel, nekünk a karakán kutató apuka tetszett a legjobban, aki játszi könnyedséggel hagyta hátra a milliárdos árbevételt biztosító vállalkozását, hogy a pénzkeresés helyett sokkal fajsúlyosabb, fontosabb dolgokkal foglalkozzon, erről szóló írásunkat itt találjátok:
Olvass tovább...
A műsorból befektetés nélkül távozott, de ugyancsak elképesztő egyéniségéről tett tanúbizonyságot Jánosi Levente, aki csak 2 milliárd eurót kért a cápáktól - a nézők közül sokan arra gyanakodtak, hogy a fiatal erdélyi fiú inkább csak az ingyen reklámért ment a műsorba, de végső soron ezzel mindenki jól járt: a nézők is, ő is, és az RTL is. Ilyen egy igazán jó üzlet!
Az adás egyik érdekessége azonban, hogy az 5. évad egyik szereplőjével is készítettek egy rövid riportot a szerkesztők. Az RTL-nek különösen megtetszhetett Sándor László karaktere, mert annak idején a Fókusz külön riportot is szentelt az éjszakai bizniszben utazó 155 kilós óriásnak, amit itt is vissza tudtok nézni:
Olvass tovább...
„Van, amikor nem kell 100 milliókat odaadni ahhoz, hogy egy vállalkozás túllendüljön”
Az RTL azonban nem eresztette el Sándor László kezét, és kicsit utánkövették, mi is történt az azóta eltelt időben. Kiderült, hogy a hirdetésre felajánlott pénzt Laci egy social média szakemberre költötte, akivel felrobbantották az internetet, az erről szóló anyagot itt meg is tudtok nézni, ez egy jóval rövidebb riport:
Olvass tovább...
Ennek köszönhetően az ALF Tini Felügyelet sok százezer aggódó szülőhöz juthatott el, bár erről kevesebb szó esik a videóban. TikTok-on természetesen inkább a rövid, mémszerű, rövid videók terjednek, ezek nagyrésze inkább László karakteréről, a bizalom kiépítéséről szólnak, semmint a vállalkozás reklámozásáról, itt van például egy apró szösszenet, ami igencsak megtetszett nekünk: