promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Kitálalt az Aldi dolgozója, kikotyogta az üzletlánc leárazós titkát

Kitálalt az Aldi dolgozója, kikotyogta az üzletlánc leárazós titkát

Borítókép:  Profimedia
Színes
Kategória fejléc
Promotions

Az Aldi dolgozója lerántotta a leplet az akciós titokról.

Az Aldi nem véletlenül az ország egyik kedvenc üzletlánca, hiszen nagyon sokfajta akcióval, leárazással várják mindig a vásárlókat, és gyakran lehet találni olyan termékeket is, amiket 20, 30, vagy akár 50 százalékkal olcsóbban árusítanak.

Akárcsak a Lidl, az Aldi is azt szokta csinálni, hogy a rövid szavatossági idejű termékeket egy jól látható címkével látják el, amin egy jóval olcsóbb ár van feltüntetve. Így szokták eladni a hamarosan lejáró húsokat, halakat, tejtermékeket, pékárukat, és zöldségeket is. Ezzel akár több ezer forintot is meg lehet spórolni egy vásárlás során, de nem mindegy persze, hogy mikor megyünk be értük a boltba.

Bizony a vásárlást is érdemes olyan időpontra tenni, amikor biztos, hogy belefuthatunk ezekbe a leárazott, lejárós termékekbe, de nyilván egy egyszerű vásárló honnan tudhatná, hogy mikor teszik ki ezeket a polcokra.

Az Aldi dolgozója most elárulta, hogy ők hogyan csinálják: mikor már közel a napi zárás, vagyis a bolt bezárása, akkor árazzák le a húsokat, halakat, vagy pedig nyitás előtt teszik fel azt a bizonyos narancssárga címkét. Vagyis mindkét esetnek az az eredménye, hogy reggel, közvetlenül nyitás után kerülnek ki ezek az értékcsökkentett termékek.

Tekintve, hogy mennyiféle terméket szoktak így leakciózni, könnyen lehet, hogy úgy tudunk bevásárolni belőlük, hogy akár az aznapi ebédet is meg tudjuk főzni belőle. Vagy ha van esetleg egy lejárós csirkemell, egy mozzarella, és a jól ismert 399 forintos dobozban találunk 1-2 szép paradicsomot, akkor vacsorára össze tudunk dobni egy finom paradicsomos-mozzarellás csirkét, ami pillanatok alatt elkészül, és amellett, hogy könnyű, laktató is.

(forrás: Mindmegette)