Tóth Andi váratlan bejelentést tett, ezzel nem számoltak a rajongók
Olvass tovább...
Tízmilliókba is fájhat majd Tóth Andinak, hogy a nulláról felhúzza új vállalkozását.
Úgy tűnik, az éneklés után egy egészen új területet szeretne meghódítani Tóth Andi, aki elindítaná saját ruhamárkáját. A fiatal énekesnő már gondolkodik azon, hogy divatpiacra törne be szívesen, ha befejezte zenei karrierjét – írja a Blikk.
Népszerű az elképzelés, mert rengeteg magyar hölgy próbálkozott ezen a terület, főleg ha volt némi előélete a médiában. Ez ugyanis jó induló tőkét jelenthet a piacon a marketing szempontjából. Elindítani a vállalkozást viszont mindenképpen nagyon sok pénzbe kerül, ugyanakkor nagyon sokat is hozhat a konyhára.
Noha Tóth Andit sokan támadták azzal, hogy ez is csak egy plusz bevételi forrás lenne neki, valójában nem is érdekli a divat, de az X-Faktor győztese mindenkit rendbe tett legutóbbi Instagram sztorijában, ahol elárulta, hogy ez az út gyermekkori álma.
„Nem azért kezdtem ebbe bele, hogy meggazdagodjak, ugyanis ez kib*szott drága dolog. Azért kezdtem ebbe bele, mert tíz évvel ezelőtt, amikor a művészetibe jártam rajz szakra, divattervezőnek indultam. Csak átköltöztem ebbe az országba, majd elkezdtem a zenélést. Azért vágtam most bele, mert most van rá időm, energiám, pénzem, és úgy gondolom, van stílusom, szeretek összerakni szetteket, ezzel szórakozni”
– írta a posztban.
Nem mellesleg saját Instagram oldalán is ki szokta fejezni a divat iránti rajongását.
A fiatal zenei tehetség mellett három éve Kárpáti Rebeka is elindította vállalkozását: kezdetben csak webshopja volt, de idén a főváros szívében megnyitotta első utcai üzletét is. Tápai Szabina és Konkoly Ági együtt álmodták meg közös ruhamárkájukat, de Zimány Linda, Megyeri Csilla és Tücsi is büszkélkedhet hasonló vállalkozással.
Olvass tovább...
Merő Péter, divattervező beszélt a Blikknek arról, hogy a vállalkozás nem kis álom, nagyon komoly erőfeszítés elindítani és szinte egy vagyonba kerül.
„Már az induláshoz is több tízmillió forintos tőke kell akkor, ha mindezt egyedül csinálja valaki. Ilyenkor az anyagokat, a szabászt, a varrodát és a gyártásvezetőt is neki kell megtalálnia. Sok ismert hölgy mögött azonban egy kész profi csapat áll, amely mindezt megoldja helyette, neki csak a nevét kell adni az egészhez, amivel vonzza a vásárlókat. De hiába ismert valaki, az számít, hogy mi a brand mögötti mondanivaló, illetve milyen a minőség, főleg, ha középfelső vagy felső árkategóriában mozog a márka”
– nyilatkozta a divattervező.
Ha csak fele olyan sikeres lesz Tóth Andi a divattervezők világában, mint a zenélésben, akkor nincs oka az aggodalomra.