promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
Ostoba állatoknak nevezte az utasokat a MÁV dolgozója, óriási botrány lett belőle
Borítókép:  Profimedia
Színes
Kategória fejléc
Promotions
Megosztás
Másolás

Sokkoló eset történt egy magyar családdal a MÁV egyik járatán.

Hiba bárhol, bármilyen szolgáltatásnál előfordulhat. A szolgáltatást igénybevevők minimum bocsánatkérést, de legalább megfelelő panaszkezelést és kártérítést igényelnek. Ezek közül egyiket sem kapta meg V. Tamara, aki Facebook posztja alapján élete egyik legrosszabb tapasztalatát szerezte a MÁV által. Elmondása szerint, férjével külföldön, Rosenheimban élnek és oda várták édesanyját és tizenkét éves unokahúgát. A Budapest Keleti Pályaudvarról indult a München felé tartó járat délután 15:40-kor, amire a Magyarországon élő családja helyjegyet vásárolt. El is érték a járatot, de akkor szembesültek vele, hogy két másik törölt járat utasait is erre a vonatra szállították át. Így volt, akinek már nem maradt helye és állnia kellett. A vonat viszont csak Tatabányáig jutott, és bár ott megpróbáltak érdeklődni, miért vesztegel a járat, kielégítő választ nem kaptak kérdéseikre. Sőt!

Ahogy V. Tamara írja Facebook oldalán:

„Este 22:00-kor kellett volna megérkezniük Rosenheimbe. Azonban ők még most is Magyarország területén állnak…(este 21:20 van) ugyanis csak Tatabányáig jutottak, ahol mindenkit leszállítottak de nem mondták el miért (csak annyit hallottam a telefonban, hogy az utasok kérdéseire a jegyvizsgáló csak annyit mondott, hogy átviszik őket mentesítő vonattal Komáromba, ahonnan lesz vonat ami tovább viszi őket). Aztán már csak annyit, hogy a további teljesen normális hangvételű kérdéseket úgy zárta le a kedves MÁV alkalmazott, hogy »Ostoba állatok!« majd anyukám elmondta hogy ezzel ott is hagyta az utasokat"

Komárom helyett végül Győrben kötöttek ki, ahol a tervezett érkezési idő előtt nem sokkal még mindig Magyarországon voltak. Mindeközben még mindig nem lehetett tudni, hogy hogyan fognak tovább jutni célállomásukra. Tamara a posztban hozzáteszi:

„Ha úgy döntenek, hogy megvárják még a következő vonatot akkor is csak Salzburgig jutnak, ahova a férjem önköltségen megy értük (üzemanyag + autópálya-matrica) éjjel 02:10-re autóval, ami egy 2-3 órás út lesz oda-vissza. Gondolom ezt ugyanúgy nem térítik, mint a jegyeket sem… vagy? Reménykedhetünk, hogy ha bocsánatkérést nem is kapnak ahogy információt sem, legalább a jegyárat visszatérítik, ugyanis ez szerződési feltétel-teljesítés így igencsak egyoldalúra sikerült: mert az utas megjelent csak a vonat nem vitte el a kijelölt állomásig amiért teljes összeget fizettek! (...) Hogy lehet ilyet megtenni emberekkel, kisgyerekkel??? A felháborító szó ide kevés!”

A teljes történet alább olvasható:

Mit tegyek ha panaszom van?

A mavcsoport.hu oldalán a következő olvasható akkor, ha valaki panasszal szeretne élni: 

Véleménye, szolgáltatásunkkal, Társaságunkkal kapcsolatos észrevétele – legyen az akár elmarasztaló vagy épp dicsérő - fontos számunkra, hisz általa többet tudhatunk meg utasaink elvárásairól, saját hibáinkról, melyekből az Ön segítségével lesz módunk tanulni. A válaszadás időtartamát a megkeresés tartalma és az arra adandó válaszlevél összetettsége határozza meg. Válaszunkat legkésőbb a meghirdetett egy hónapos válaszadási határidőn belül megküldjük, vagy – indokolt esetben – tájékoztatjuk arról, hogy észrevétele benyújtásának időpontjától számított 3 hónapon belül mikor számíthat válaszunkra, ez esetben válaszunkat három hónapon belül adjuk meg.

Az elmúlt 10 év legerősebb panaszlevele pedig itt olvasható. Ezzel vetekszik most V. Tamara esete.

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás