promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Egy szörnyeteg bukkant fel a Holdon, az utolsó űrhajóst pedig Bud Spencer egyik kedvence buktatta le

Egy szörnyeteg bukkant fel a Holdon, az utolsó űrhajóst pedig Bud Spencer egyik kedvence buktatta le

Borítókép:  Profimedia - illusztráció
Színes
Kategória fejléc

Zseniális reklám tartja ismét lázban az internetet, amiben a Hold felszínén előkerül a semmiből egy szörnyeteg, majd Bud Spencer egyik kedvence okoz gondot.

A Facebookon elkezdett ismét felpörögni egy régi videó, amiben éppen az amerikai űrhajósok tűzik ki a zászlajukat a Holdra. Na igen, azonban a semmiből felbukkan egy szörny, ami hatalmas felfordulást okoz, ráadásul elkezdi sorra kivégezni a menekülő asztronautákat.

A történet szerint az utolsó űrhajós meg is úszhatta volna, mivel elrejtőzik a Hold egyik sziklája mögé. Viszont bekavar Bud Spencer egyik kedvenc étele, a sült bab, amitől az asztronauta egy hatalmasat szellent. Erre végül a szörny is felfigyel, aki alapból már visszavonulót fújt volna.

A nagy vállalatoknak is mindig azt tanítják, hogy a gyengeségeiket alakítsák erősségekké. Bud Spencer egyik kedvencének mindenki ismeri az erősségeit: ízletes, tápláló, a gyerekek szeretik, és könnyen elkészíthető. A reklámokban is erre mennek rá, de hát ott van a gyengeség része is. Például egy fontos üzleti találkozó előtt semmiképp ne lapátoljunk be belőle egy konzervnyit, különben nehezen fogod tudni visszafogni a szeleket.

Maga a reklám nem valódi, vagyis nem a Haynes vagy Heinz rendelte meg. A Cinesite, egy CGI cég készítette, amely meg akarta mutatni animációs képességeit. Ez briliánsán sikerült is nekik, így rengetegen mondták, hogy ha a tévében menne le egy ilyen kisfilm, akkor imádnák.

A Heinz egy hónappal később kiadott hivatalos reklámja, amely a termék hagyományos, gyermekkori üzenetét használta, elég kevesen nézték meg, míg a Holdszörnyes-űrhajós videó vírusként terjedt anno az interneten. A Cinesite kisfilmje persze így is sokat segített a sült bab népszerűsítésében.

A nagyobb vállalatok a mai korban egyre merészebbek szoktak lenni. Persze még mindig elsődleges náluk, hogy a termékük erősségeit mutassák be, de néhányan ezt már nagyon viccesen is meg tudják tenni.

Nehéz eldönteni, hogy mi kerüljön bele abba a fél percbe, de ha az merész és bevállalós, akkor tényleg mindenki arról a kisfilmről fog beszélni, vagy még el is küldi azt a barátainak.