promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Ördög Nórit simán a földre teperte Tomán Szabina, érik az óriási meglepetés

Ördög Nórit simán a földre teperte Tomán Szabina, érik az óriási meglepetés

Borítókép:  TV2 Play / RTL (screenshot)
Színes
Kategória fejléc
Promotions

A TV2-nek ki kell találnia valamit.

Ördög Nóri egyfajta Jolly Jokere a TV2-nek, hiszen bárhol és bármikor veti be a csatorna, ott garantáltnak tűnik a siker. A nagy rutinnal rendelkező műsorvezetővel ráadásul a legutóbb biztosra mentek, hiszen a Vigyázat, gyerekkel vagyok! című vetélkedő terelgetését bízták rá.

Sztárok, gyerekek, vicces történetek, magánéleti titkok, és persze Ördög Nóri – mi kellhet más a sikeres recepthez? A közelmúltbeli tapasztalatok alapján valami mégiscsak hiányzik belőle, hiszen az RTL is rátalált a maga aranytojást tojó tyúkjára.

Vagy inkább halaira, hiszen a TV2 produkciójával szemben a Cápák között című üzleti showműsort küldte csatába – és milyen jól tette. Érik a meglepetés, vagy talán már teljes erővel be is rúgta a nagykaput.

„Ha a Szerencsekerék a hétköznap, akkor a Cápák között a hétvége királya, bármi történik, elképesztően magas számokat ér el. Vele szemben a Vigyázat, gyerekkel vagyok! csupán közepesen futott”

– írta róla a 4. heti (január 23–29.) nézettség alapján a SorozatWiki, amely azt is kiemelte, hogy a Tomán Szabina és társai fémjelezte üzleti műsor nemcsak egyszerűen nagyot tarolt, hanem a fiataloknál a hét legnézettebb műsora lett.

Pedig nem tipikusan a Z generáció szája íze szerint valónak tűnik, de valamiért mégis működik, nem is akárhogyan. Mindez a számok nyelvére lefordítva azt jelenti, hogy a Cápák vasárnap 651 ezer nézőt vonzottak a teljes népességben, illetve 288 ezret a 18–49 éves korosztályban, míg Ördög Nóriék ugyanezekben 575 ezret, valamint 129 ezret. Kiütés?