promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Elkeserítő híreket közölt az RTL Klub és Friderikusz Sándor, aki anno még Bud Spencert is lecsábította Magyarországra

Elkeserítő híreket közölt az RTL Klub és Friderikusz Sándor, aki anno még Bud Spencert is lecsábította Magyarországra

Borítókép:  RTL Klub official
Színes
Kategória fejléc

Nagyon sokan szerették volna, ha ez a műsor visszatér az RTL Klub képernyőjére.

Friderikusz Sándor munkásságát valószínűleg még az új generációnak sem kell bemutatni. A rendszerváltás után újjászerveződő Magyar Televízió elnöksége a kilencvenes évek elején pályázatot írt ki és Friderikusz két műsora is befutó lett.

Az egyik „Az én mozim”, ami Pulitzer-emlékdíjat is bezsebelt, a másik pedig a közkedvelt Friderikusz-show, ami megnyitott Magyarországon a televíziózás új hullámát. Olyan világsztárokat csábítottak le hazánkba, mint Alain Delon és Jean-Paul Belmondo, Sophia Loren, Jean-Claude Van Damme, vagy éppen Bud Spencer.

Mindenki nagy pofonosztója még 1995-ben volt Friderikusz vendége, miután a showman csapata három évig győzködte győzködte, hogy jöjjön el Budapestre a magyar rajongói kedvéért. Bud Spencer interjúját a mai napig érdemes visszanézni.

A Média 1 számolt be róla, hogy februárban folytak arról tárgyalások, hogy a Friderikusz Show-t, annak 30. születésnapjára, néhány produkció erejéig feltámasztják, legalábbis Kolosi Péter, az RTL Magyarország programigazgató vezérigazgató-helyettese nagyon ezt szerette volna.

Friderikusz Sándor nem olyan rég tiszta vizet öntött a pohárba, és úgy döntött, hogy nem vállalja a felkérést.

„Az RTL kreatív igazgatójának és programigazgatójának ötlete volt, és nagyon csábító volt, hogy 30 év távlatából ismét készítsünk jó néhány műsort egy Friderikusz show összes elemét beépítve. Ez egy monstre show lett volna, de aztán párnapos gondolkodás után nem vállaltam. Úgy gondoltam, hogy nagyon megerőltető lenne ennyit dolgozni, nem biztos, hogy akarom”

- nyilatkozta a showman a Fókusznak, aki hozzátette, hogy a legmerészebb álmait is felülmúlta YouTube-csatornájának közönségsikere.

Az eddig elkészült több mint ötven podcast – Friderikusz különböző felületein – összesen 31 millió megtekintésnél tart.

A műsorvezető az RTL-nek elárulta, hogy ma már televíziót is leginkább online néz, esténként lefekvés előtt pedig általában egy könyv és a telefonja van a kezében, viszont a TikToknak is nagy rajongója lett.