Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

„A Lidl jól kitolt velünk!” – bosszankodnak a Lidl Plus applikáció miatt az idős emberek

„A Lidl jól kitolt velünk!” – bosszankodnak a Lidl Plus applikáció miatt az idős emberek

Színes

„A Lidl jól kitolt velünk!” – bosszankodnak a Lidl Plus applikáció miatt az idős emberek

Színes

Helmeczi Benjamin 07:07

Az idős magyarok nagyon sok kedvezménytől és akciótól esnek el a Lidl Plus miatt, és ez bosszantja őket.

Már több, mint egy éve, hogy elindult a Lidl Magyarország applikációja, a Lidl Plus, ami hazánk első, kizárólag digitális hűségprogramja. Ezalatt az egy év alatt már nagyon sok vásárló töltötte le magának ezt az alkalmazást, és elképesztő mennyiségű kupont aktiváltak rajta. Emellett az appliláció különféle díjakat is nyert, amiről a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs cégvezetője beszélt a Promotions-nek.

„Rendkívül népszerű, már minden 4. vásárlónk használja a Lidl Plus-t. Az elmúlt 1 év alatt több, mint 15 millió kedvezményre jogosító kupont váltottak be a felhasználók és csak a Kupon Plus szolgáltatásnak köszönhetően 1 millió grátisz termékkel gazdagodtak. Emellett az alkalmazás tavaly év végén „Az Év Honlapja” verseny Közönségdíjasa lett, továbbá megkapta a zsűri különdíját Az Év Applikációja kategóriában is”

- nyilatkozta Tőzsér Judit.

Persze a Lidl Plus-t csak azok tudják használni, akiknek van okostelefonjuk. Ehhez kapcsolódik az a levél, amit időskorú olvasónk küldött be szerkesztőségünknek; ebben elpanaszolta, hogy járt az egyik budapesti Lidl-ben.

„Az akciós újságban láttam, hogy van ez a Lidl Plus, és mikor a kasszánál sorra kerültünk a férjemmel, megkérdeztem a pénztáros hölgyet, hogy hogyan tudok ilyen Lidl Plus kártyához hozzájutni. A hölgy közölte velem, hogy a Lidl Plus egy applikáció, csak okostelenfonra letöltve tudom aktiválni rajta a kuponokat és a grátisz termékeket. Erre mondtam neki, hogy se nekem, se a férjemnek nincsen okostelefonja, erre a pénztáros csak annyit mondott, hogy »sajnálom, akkor ez van«. Hát egyrészt nagyon felbosszantott a hölgy modora, másrészt felháborítónak tartom, hogy a Lidl nem gondol az idős emberekre. Nagyon sok idősnek nincs okostelefonja, de élne ezekkel a kedvezményekkel, és ajándék termékekkel, de mi ezt nem kapjuk meg, mert nincs belőle kártya. Szerintem ez nem igazságos, a Lidl jól kitolt velünk!”

- írta Halász Istvánné, 13. kerületi lakos.

Olvasónk levele után megkérdeztük a Lidl-t, hogy tervezik-e a Lidl Plus plasztikkártya bevezetését is.

„Miután a kezdetektől kizárólag digitális hűségprogramként indult, és ezek, az akciós újságon felüli kedvezmények és szolgáltatások kizárólag az applikáción keresztül érhetőek el, nem tervezzük a hagyományos műanyag kártya bevezetését”

- válaszolta Tőzsér Judit, aki hozzátette, hogy a Lidl Magyarország folyamatosan figyelemmel kíséri a vásárlói trendeket, igényeket és a jövőt elsősorban az online világban, a digitális platformokban látják. Emellett kiemelte, hogy felelős vállalatként nagy hangsúlyt fektetnek a környezet megóvására is.

Borítókép: Profimedia