promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Durva: kígyót-békát kiáltottak egy férfire, aki kijátszotta az ALDI egyik nagy trükkjét - háborgó kommentek érkeztek!

Durva: kígyót-békát kiáltottak egy férfire, aki kijátszotta az ALDI egyik nagy trükkjét - háborgó kommentek érkeztek!

Borítókép:  Profimedia
Színes
Kategória fejléc
Promotions

Kicsit elszálltak az indulatok az online térben, pedig a férfi nem követett el semmi durvát, csupán szerette volna kicsit lelassítani a pénztárost.

Igazából az akcióból akkor lett kisebb kommentháború, amikor az ausztrál férfi feltöltötte az internetre az ötletét, amely ugyan nem volt forradalmi, de mégis magára húzta a háborgók tömegét. A "leleményes" vásárló egyszerűen annyit tett, hogy a pénztárnál elhelyezett futószalagra hatalmas távolságokkal tette rá a termékeket, így közvetlenül a kasszánál több ideje jutott bepakolni a táskájába a cuccokat.

Köztudott ugyanis, hogy az ALDI-ban elképesztően gyorsak a pénztárosok, így pedig a vásárlókat is arra ösztönzik, hogy vegyék fel velük a ritmust. Arról már korábbi cikkünkben írtunk, hogy miért tud ilyen gyors lenni az ALDI-ban a fizetés:

Az ausztrál férfi pontosan 30 centiméter távolságokra helyezte el a babkonzerveket, italokat, tésztákat és tejeket a futószalagon, majd mindezt megosztotta a Facebook-on, és akkor elkezdték osztani, így is, meg úgy is.

Sokan azonnal bekommentelték a kép alá, hogy ez elképesztő önzőség, ha mindenki ezt csinálná, brutálisan emelkedne a sorbanállás ideje a kasszáknál, ez pedig hatalmas torlódásokat okozhatna hosszú távon. Rengetegen bicskanyitogatónak és idegesítőnek minősítették a férfi cselekedetét.

Mások pedig azonnal felvilágosították az invenciózus úriembert, hogy az ALDI rendszerét rosszul használja, hiszen nem a pénztárnál kell elpakolni, hanem először a bevásárlókocsiba kell helyezni a megvásárolt termékeket, majd utána félreállva szépen bepakolni mindent a saját táskákba.

Több hozzászóló pedig megjegyezte azt is, hogy igazából lehet, hogy egy ember ezzel a megoldással kényelmesebbé teszi a saját bevásárlását, viszont több tucat vásárló számára okoz még nagyobb bosszúságot. Kérdés, hogy megéri-e?

Egyelőre azt még nem lehet tudni, hogy a férfi saját bevallása szerint jónak tartott ötlete elterjed-e majd Ausztráliában, és elkezdődik-e valami forradalom. Esetleg Magyarországon... nem tudjuk.

Mindenesetre anno ez egy elég jó reklám volt, amelyben bemutatták, hogy milyen eszeveszett gyors az ALDI-ban a kasszázás, és valószínűleg sokak szerint ez egy nagy pozitívum:

(via 7News)