promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
Elképesztő bejelentést tett az Aldi: olyan termékek érkeznek az áruházakba, amilyenek még sosem voltak – imádni fogod őket
Borítókép:  Profimedia
Színes
Kategória fejléc
Promotions
Megosztás
Másolás

Jön az, ami még nem volt. Ezzel a Lidl anno nagyot robbantott, szinte megőrültek az emberek a sajátmárkás, feliratos ruhaneműkért. Főleg a cipőkért.

Anno fél Magyarországon bombaként söpört végig az a hír, hogy a Lidl kiadott Lidl-feliratos, logós cipőket. Ami utána az egyes közösségi médiumok felületein ment, az maga volt az őrület. Mintha egy új vallás kerítette volna hatalmába az embereket, valószínűleg nem véletlen, hogy egy francia szociológus a fogyasztás templomainak nevezte el a modern kor áruházait és plázáit.

Még az is megesett, hogy a potom pénzért vásárolt cipőket több millió forintért sikerült továbbadni. Ez tényleg egy elképesztő sikertörténet volt, egy példátlan sikersztori a Lidl számára. Pedig az egész egy hülyéskedésből indult.

Fogyasztói részről elgondolkodtató ugyanakkor, hogy ez most egy tünet vagy maga a betegség? A kérdésre valószínűleg az a válasz, hogy is-is. Mindenesetre a versenytársak fejében is szöget ütött a gondolat, de ők már nem ebbe a bizonyos dilemmába mélyedtek bele, hanem azon gondolkodtak, hogy húzhatnak ők is hasznot ebből.

Az Aldi válasza most az lett, hogy Aldis pizsamát, pulcsit és zoknikat dobott piacra. A hírt egy brit portálon, a Wales Online-on olvastuk. A keltezés pedig nem április elseje, így valószínűleg igaz a hír.

Jönnek az Aldis csodaruhák, de ezek nem lesznek annyira kirívóak, mint a Lidl-ös társaik, a színviláguk is egész visszafogott:

Képek: Aldi

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás