promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Vicces akció az Aldi-ban, lázadnak az Exatlon Hungary nézői

Vicces akció az Aldi-ban, lázadnak az Exatlon Hungary nézői

Borítókép:  Profimedia
Színes
Kategória fejléc

Olvasók százezrei kattintottak a Lidl-vel és Aldi-val kapcsolatos hírekre a héten, de rengeteg embert érdekelte az Exatlon Hungary szexuális találgatásai, és feldühödött nézői reakciói is. Megmutatjuk, mely cikkeket olvasták a legtöbben az elmúlt napokban.

A toplista élén végzett az a cikk, ami az Aldi vicces akciójáról szól. Aki csak rákattintott, sírva röhögött utána hosszú percekig.

Bárki utána tud nézni, hogy az Exatlon Hungary folyamatosan veszíti a nézőit, mert rohamos tempóban zuhan a műsor színvonala. Könnyen lehet, hogy ez lesz az utolsó évad.

Az embereket eltöltötte a tavasz igézete, és egyből megrohamozták a Tesco-t, ahol 87 ezren álltak sorba egy bizonyos termék miatt.

Ugyancsak sokakat érdekelt az Exatlon Hungary-vel kapcsolatban az, hogy egy szemfüles néző észrevette, hogy véletlenül előre lelőtték, ki lesz a nyertes.

A Magyar Posta a héten bejelentette, hogy ezt a nagymúltú szolgáltatását ebben a hónapban végleg megszünteti.

És még mindig az Exatlon: a nézők közül többen is elgondolkodtak azon, hogy mit csinálnak a versenyzők, mikor a stáb már nem forgat velük. Egyesek szerint szexelnek.