promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Így tengeti az életét a világ leggazdagabb macskája, Choupette

Így tengeti az életét a világ leggazdagabb macskája, Choupette

Borítókép:  LucyBalu
Színes
Kategória fejléc
Promotions

Karl Lagerfeld halála után sincs ok aggódni a macskájáért: a bundája ugyanolyan selymes, az énmárkája továbbra is dübörög, a bankszámlájára pedig csak úgy csúsznak a zsíros összegek. 

Hiába nincs nálunk nagyobb ragadozó, ezt most nagyon csúnyán benéztük: az egyetemmel, a gyakornoki melókkal, az átdolgozott éjszakákkal. Sokkal simább ügy lenne, ha egy olyan kaliberű divattervező ágyában dorombolhattunk volna, mint amilyen Karl Lagerfeld. Nyilván és kizárólag macskaként, ahogy tette mára milliárdos cicája és egyben örököse: Choupette.

Saját kollekció, saját Instagram-oldal, lazac, amennyit csak nem szégyellsz – igazi végtelenítettre állított mázli. De mi van a lassan 10 éves macskával, akit nem nagyon látunk és hallunk, mióta Karl Lagerfeld 2019. február 19-én meghalt?

A kérdés a mai napig foglalkoztatja az állatrajongókat, akiket a Kar Lagerfeld hagyatékból a cica sorsa érdekel leginkább. Aggodalomra semmi ok, a cicáról jelenleg Lagerfeld házvezetőnője, Françoise Caçote gondoskodik, aki az állattal együtt Párizsban él. És bár a mai napig viccen kívül és különösen elfoglalt, néha benéz ügynökéhez is, a My Pet Agency munkatársához, hogy új fotókat lőjenek róla új Instagram-oldalára.

Tavaly év végén pedig fogta magát és kollaborált a LucyBalu branddel egy állati luxus fekhely erejéig, ami erősen limitált a maga 1000 darabjával. (Bár nem gondolnánk, hogy túl sokan vásárolnának ágyat az állatuknak 50 ezer forintért.) Minimalista esztétika, hőmegtartó anyag, szagelnyelő kialakítás és pezsgős árnyalat – erős a gyanúnk, ha Karl Lagerfeld élne, áldását adta volna az együttműködésre.


Forrás: LucyBalu

„Megtiszteltetés számunkra, hogy lehetőségünk volt ilyen közel kerülni Choupette-hez. Úgy értem, mi voltunk az elsők, akik engedélyt kaptak arra, hogy az otthonában örökítsük meg őt. Várakozással tekintünk a további együttműködésre.”

– nyilatkozta korábban Sebastian Frank, a LucyBalu tervezője a kollaboráció kapcsán.

Mivel a Chanel egykori tervezője indította el a cica személyes márkáját, a mai napig nagy gonddal figyelnek rá, hogy az ne sérüljön (lásd a párizsi ügynökséget), Choupette ugyanis nem csak legenda, de befektetés is.


Forrás: jens Kalaene / DPA / dpa Picture Alliance via AFP

Annak ellenére, hogy még nincs 10 éves és soha életében egyetlen napot sem dolgozott „úgy emberesen”, van saját bankszámlája, amire csak 2015-ben 3 millió dollár (859 milliárd Ft) vándorolt. Bevételi forrását kozmetikai márkával kötött reklámszerződés, Opellel való együttműködés és jogdíjak egész sora teszi ki. Persze szó sincs arról, hogy üzleti „vállalkozásai” nélkül nincstelenül tengődve szegény állat, hiszen a divattervező még jóval halála előtt lenyilatkozta: 200 millió dolláros vagyonának jelentős részét macskája fogja örökölni. (Akkor is, ha ennek semmi értelme. Ezt már mi tesszük hozzá úgy, hogy amúgy imádjuk az állatokat, de na.)

Arról az ügynöksége viszont nem árult el különösebb információt, mennyivel csappant meg Choupette életszínvonala az őt gondozó házvezetőnő mellett, mivel a cica Karl életében ahhoz szokott, hogy 4 különböző étel közül választhat, asztalnál ehet, közvetlenül Lagerfelddel szemben, valamint saját testőrei és szobalányai vannak. Ha ennek csak a töredékét kapja meg ma, sem érezhetjük úgy, hogy egy kizsákmányolt állati influenszer lenne - bár tény, hogy sokat dobna az énmárkáján, ha többet jótékonykodna.