Manapság már mindenki lehet influencer, véleményvezér. Csak kitartás, megfelelően felépített profil és a stílus kell hozzá. Az Instagramon csak „B”-nek nevezett méhecskében megvan minden, ami csak kell.
Influencer, véleményvezér. Egyre inkább negatív töltetű kifejezés, ami mögé egyre több bújik. Az Instagramon csak „B”-ként futó méhecske azonban valójában próbál hatni. Érzelmekre, emberekre, társadalomra.
Nem, nem vicc. Tényleg van egy méhecske az Instagramon, méghozzá azzal a céllal, hogy felhívja a cégek, vállalkozások figyelmét arra: támogassák a méhmentő alapítványt. És elég könnyed, színes és életteli képek kerülnek fel a közösségi platformra, mint jeleztük, figyelemkeltő céllal – írja a morzsafarm.
Fontos jelezni, a nagyüzemi mezőgazdasági tevékenység következtében évente a méhek 24 százaléka vész oda. Márpedig a méhek segítenek a ökoszisztéma fenntartásában és – ami talán a legfontosabb – nélkülük nem lenne elegendő élelmiszer a Földön.
[[p2]]
A méhecske influencer mögött álló francia alapítvány a befolyt pénzt annak a BEE FUND-nak továbbítja, amely segíti a farmereket a méhbarát technológia ellátásában.