A boxzsák árát a New York Times magazin 175 ezer dollárra (több mint 40 millió forintra) becsülte, de a pontos összeg ennél jóval több is lehet, mivel évfordulóra kiadott, limitált példányszámú termékről van szó. Összesen 25 darab készül belőle. Az árat drágíthatja az is, hogy Karl Lagerfeld egyébként a Chanelnek tervez, erre a projetkre állt csak össze a Louis Vuitton márkával.
Egy LV monogrammos boxzsák tulajdonosáról nem nehéz elképzelni, hogy zavarná, ha az edzéshez a többi sporteszköze tucattermék lenne. Ennek elébe is mentek a tervezésnél, rögtön jár a zsák mellé egy csúszásgátlós tornaszőnyeg, egy pár kesztyű és egy kesztyűtartó táska is. A zsák tárolásához pedig egy hatalmas koffert is adnak. Természetesen az ikonikus minta borítja mindet.
Mostanában a box felkapott sport lett a tervezők körében. Épp most fut Alexander Wang és a H&M együttműködése is, amiben Wang boxkesztyűt és jógamatracot is tervezett a svéd tömegmárkának.